Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats. Genom att fortsätta använda webbplatsen godkänner du detta. Läs mer

Information

Behöver du hjälp?

Kontakta gärna oss på Kundservice via telefon eller chatt om du har några funderingar eller frågor. Vi hjälper dig med allt från beställning till att göra en serviceanmälan. Ta gärna del av våra topp 5 vanligaste frågor innan du kontaktar oss. Kanske finner du ditt svar där? Om vi har stängt går det även bra att nå oss via vårt kontaktformulär. Vi kommer att besvara ditt mail senast nästkommande arbetsdag.

TOPP 5 VANLIGASTE FRÅGORNA

1. När kommer min faktura?

Fakturan mailas till dig i samband med att du genomför ditt köp. Den skickas från vår samarbetspartner Resurs Bank. Vid faktura- och delbetalningsfrågor rekommenderar vi dig att kontakta Resurs Bank på telefon 042-38 20 93 eller mail kundservice@resurs.se

2. Är min order skickad?

I din orderbekräftelse som du fått via mail meddelar vi dig leveranstiden på din beställning. När din order blir skickad ifrån oss får du även ett leveransbesked med tillhörande kollinummer så du enkelt kan kontrollera på posten.se var din försändelse befinner sig.

3. Min produkt krånglar, hur går jag tillväga?

Vi samarbetar med Sveriges ledande serviceverkstäder för att kunna ge dig som kund bästa möjliga service. Kontrollera därför under Service & Support hur du enklast får hjälp med just din produkt. Många problem kan även avhjälpas genom att göra en mjukvaruuppdatering eller en återställning av produkten (t ex mobiltelefoner, datorer mm). Se mer information om detta i din produkts bruksanvisning.

4. Hur kontrollerar jag om produkten jag vill köpa finns i lager?

Aktuell lagerstatus får både Internet samt för våra Lagershopar ser du under respektive produkt på hemsidan. Det är inte möjligt att lägga en beställning över Internet och sen hämta ut den i en Lagershop. Vi har heller ingen möjlighet att skicka en produkt från en Lagershop direkt hem till dig.

 

5. Jag vill utnyttja min ångerrätt på 14 dagar, hur går jag tillväga?

Du kan antingen välja att lämna tillbaka den i närmaste Lagershop eller genom att skicka in den till oss på nedanstående adress. Du som kund står för frakten och transportrisken vid nyttjande av din ångerätt. Tänk därför på att emballera produkten så som den var när du fick den.

Telefon: 033-488 488
Måndag, kl 09.00-18.00, tisdag-fredag, kl 08.30-18.00

Fax: 033-103 188

Hur gör jag en retur?

Skriv ut en returblankett och läs igenom de medföljande instruktionerna. Tänk på att paketera varan väl samt att du skickar din retur som Företagspaket.

Du kan även lämna tillbaka produkten komplett och i nyskick i någon av våra Lagershopar.

Vår returadress:

Teknisk Service NetOnNet
Port 50-59
Bockasjögatan 12
504 30 Borås
OBS! Skicka din försändelse som Företagspaket
 

Har du frågor kring faktura eller delbetalning? Kontakta Resurs Bank.

Ring Resurs Bank på nummer 042 - 38 20 93.

 

 


Om Cookies   Copyright © 1999 - 2014 NetOnNet