Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats. Genom att fortsätta använda webbplatsen godkänner du detta. Läs mer

Service & Support

NetOnNet samarbetar med Sveriges ledande serviceverkstäder och leverantörer inom hemelektronik, därmed kan vi tillhandahålla en hög servicenivå till dig som kund. Vår målsättning är att alltid hålla så korta servicetider som möjligt (normalt 1-3 veckor). Om du skulle behöva service eller support för din produkt har du i många fall möjlighet att själv kontakta någon av våra samarbetspartners för att få hjälp. Det ger dig en stor fördel då leverantören är expert på sitt eget varumärke. De kan avgöra om produkten kan åtgärdas på plats eller om den behöver skickas in för en service/kontroll.

Vi ger dig 2 års garanti på de flesta produkter i vårt sortiment. Datorprodukter, telefoni samt bärbart ljud har 1 års garanti. Produktgarantin gäller funktionsfel som uppkommer under garantiperioden. Läs mer om våra förmånliga garantivillkor under Köpvillkor.

Undersökningskostnad
Vänligen observera att din garanti täcker så kallade fabrikationsfel. När det t.ex. gäller ett handhavande fel såsom felinställd vara täcks detta ej av din garanti/reklamationsrätt. I de fall det inte rör sig om ett garantiärende riskerar du som kund att bli debiterad en undersökningsavgift. Avgiften ligger normalt på ca 500-700 kr och avser att täcka de omkostnader serviceverkstaden har haft i ärendet. Vi rekommenderar dig därför att alltid kontrollera en extra gång i bruksanvisningen innan du skickar/lämnar in produkten för en service/kontroll.

Sök din närmaste serviceverkstad eller leverantör genom nedanstående sökfunktion
1 Välj produktgrupp:
Välj den produktgrupp din produkt tillhör.
2 Välj varumärke:
Välj produktens varumärke. Finns inte din produkts varumärke i listan kontakta vår kundtjänst för information.
3 Välj stad:
Välj din bostadsort eller den ort som är närmast din bostadsort för att se verkstäder och serviceställen nära dig.
map

Om Cookies   Copyright © 1999 - 2014 NetOnNet