Bli den första att skriva en recension

Finns i lager
Studio 17
499:-

Pinnacle Studio 17

Var kreativ med dina foton och videor med Pinnacle Studio 17.
Byggd på prisbelönade video-redigeringteknik, denna versionen
erbjuder upp till 10x snabbare video rendering. Automatiserade verktyg, teman montagemallar och 1.500 effekter, titlar och mallar som hjälper dig att skapa fantastiska HD-filmer. Planera din film med storyboard, redigera sedan som ett proffs på den 6-spåriga tidslinjen, finsjustera därefter samt lägg till övergångar. Dela sedan dina filmer med lätthet på Facebook, YouTube, Vimeo, iPad, Apple TV och Xbox.

Kom igång snabbt
- Organisera, tagga och betygsätt dina favoritklipp och musik med det inbyggda mediebiblioteket
- Enkelt att förbättra och korrigera filmer, bilder och ljud
- Snabba första utkasten via inbyggda Storyboarden, skapa filmer automatiskt
- Importera klipp och filmprojekt från Pinnacle Studio för iPad

Redigera filmer och multimediaprojekt som ett proffs
- Redigera på 6-tracks tidslinje
- Trimma och radera oönskade bilder
- Lagra titlar och animationer med tema, montagemallar
- Arkivera och återställ enkelt ditt arbete med projektpaket
- Förvara projekt och videoklipp i molnet, för att kunna nå dessa närsomhelst. Det ingår 50 GB molnlagring fritt från Box

Lägg till unikt innehåll och kreativa effekter
- Få det utseende du vill ha med 1.500 effekter, titlar och övergångar
- Skapa fantastiska animationer med stop-motion capture
- Välj ett skräddarsytt ljudspår från ett av Scorefitter
biblioteket

Skapa och dela dina fantastiska alster
- Skapa dina egna DVD-skivor
- Dela med lätthet på Facebook, YouTube och Vimeo
- Exportera till dina favoritenheter, inklusive iPad, Apple TV, Xbox
och fler

Andersson KDS 1.1
  • Trådlöst
  • Ergonomisk design
  • 6st snabbknappar
  • Nano-mottagare
  • Trådlös optisk mus ingår
  • Räckvidd på 10 meter

PRIS: 299:-

ANTAL:

Kingston DTSE9H/16GB

Prisbelönat USB-minne i miniformat. Perfekt för att enkelt få med musik, filmer, bilder och viktiga filer till skolan, festen eller kontoret.

• 16GB lagringskapacitet
  • Perfekt för nyckelknippan
  • Metallchassi
  • 5 års tillverkargaranti

PRIS: 129:-

ANTAL:

Svårt att hitta rätt produkt?
Ställ en fråga till andra kunder:
Pinnacle Pinnacle Studio 17 <h2> Pinnacle Studio 17</h2> <p> Var kreativ med dina foton och videor med Pinnacle Studio 17.<br /> Byggd på prisbelönade video-redigeringteknik, denna versionen<br /> erbjuder upp till 10x snabbare video rendering. Automatiserade verktyg, teman montagemallar och 1.500 effekter, titlar och mallar som hjälper dig att skapa fantastiska HD-filmer. Planera din film med storyboard, redigera sedan som ett proffs på den 6-spåriga tidslinjen, finsjustera därefter samt lägg till övergångar. Dela sedan dina filmer med lätthet på Facebook, YouTube, Vimeo, iPad, Apple TV och Xbox.</p> <p> <strong>Kom igång snabbt</strong><br /> - Organisera, tagga och betygsätt dina favoritklipp och musik med det inbyggda mediebiblioteket<br /> - Enkelt att förbättra och korrigera filmer, bilder och ljud<br /> - Snabba första utkasten via inbyggda Storyboarden, skapa filmer automatiskt<br /> - Importera klipp och filmprojekt från Pinnacle Studio för iPad</p> <p> <strong>Redigera filmer och multimediaprojekt som ett proffs</strong><br /> - Redigera på 6-tracks tidslinje<br /> - Trimma och radera oönskade bilder<br /> - Lagra titlar och animationer med tema, montagemallar<br /> - Arkivera och återställ enkelt ditt arbete med projektpaket<br /> - Förvara projekt och videoklipp i molnet, för att kunna nå dessa närsomhelst. Det ingår 50 GB molnlagring fritt från Box</p> <p> <strong>Lägg till unikt innehåll och kreativa effekter</strong><br /> - Få det utseende du vill ha med 1.500 effekter, titlar och övergångar<br /> - Skapa fantastiska animationer med stop-motion capture<br /> - Välj ett skräddarsytt ljudspår från ett av Scorefitter<br /> biblioteket</p> <p> <strong>Skapa och dela dina fantastiska alster</strong><br /> - Skapa dina egna DVD-skivor<br /> - Dela med lätthet på Facebook, YouTube och Vimeo<br /> - Exportera till dina favoritenheter, inklusive iPad, Apple TV, Xbox<br /> och fler</p> Foto och video 0 499,0000 new True

Ta med din media överallt!

Bärbara hårddiskar för alla behov.

Spela upp media från hårddisken!