• Sluten design stänger ute oönskade ljud
  • Varimation-membran
  • Fungerar utmärkt med iPhone, Andriod och MP3-spelare
0 av 5
Bli den första att skriva en recension

Bekväma och hållbara

AKG K 272 HD är representerar det bästa av både komfort och prestanda. Om man lyssnar på musik, podcast eller tittar på film under en längre tid är det lika viktigt att hörlurarna är bekväma och inte klämmer som att ljudet är perfekt. AKG K 272 vilar lätt ovanpå ditt huvud med sin mjuka huvudbygel. Öronkåporna andas och ser till att det inte blir för varmt runt öronen även under längre användning. Med denna komforten behöver du bara fokusera på musiken, filmen eller talboken utan att bli störd av smärta från nacke och öron. Hörlurarna är också robusta och starka vilket är perfekt för den som pendlar med till exempel bussen eller går till fots.

Njut av högkvalitativt ljud utan att bli störd

Med dagens teknik kan du njuta av musik och ljud i riktigt bra kvalitet utan några problem. Därför är det viktigt att ha ett par hörlurar som ser till att ljudet når sin högsta möjliga kvalitet. K 272 levererar ett riktigt imponerande ljud direkt från din iPhone, Andriod-mobil eller MP3-spelare. Vill du ha ännu vassare kvalitet fungerar den utmärkt tillsammans med en hörlursförstärkare. Med en sluten design kommer du enbart höra musiken som spelas och behöver inte oroa dig att något annat ljud ska störa eller att du ska störa andra när du vill spela hög musik. De låga frekvenserna återges hela vägen ner till 16 Hz och dom höga frekvenserna återges med en fantatiskt klarhet ända upp till 28 kHz.

Noggrant valda komponenter

Extra stora högtalare med Varimation-membran ger högra känslighet och ett ännu bredare dynamiskt omfång. Varimation ger bättre kontroll över resonansen genom att vibrera fritt, vilket resulterar i ett mycket klarare, renare och djupare ljud som kommer överraska dig med häpnad varje gång du lyssnar på din favoritmusik.

NuForce uDAC 3 - Black
  • USB-driven
  • Analog RCA och S/PDIF-utgång
  • Hörlursimpedans upp till 300 ohm
  • Volymkontroll

PRIS: 990:-

Sennheiser HH-10

Hörlurshållare att fästa på bord/datorskärm för praktisk förvaring av dina hörlurar eller gamingheadset.

PRIS: 189:-

Valueline 3.5 mm splitter-ljudkabel
  • Hörlurssplitt
  • Dela musik från en ljudenhet till två hörlurar
  • 1 x 3,5mm-kontakt hane
  • 2 x 3,5mm-kontakt hona
  • Längd: 20 cm

PRIS: 49:-

ANTAL:

Andersson Adapter 2x3,5mm F - 3,5mm M

Adapter med 3,5 mm hane till 2x3,5 mm hona. Används om du t ex vill koppla två par hörlurar till en och samma musikspelare.

PRIS: 39:-

ANTAL:

NuForce Mobile Music Pump - Black
  • 8 timmar batteritid
  • Dela din musik (två hörlursuttag)
  • Endast 22 gram
  • Perfekt till din smartphone eller surfplatta
  • Justerbar förstärkning, 3X eller 5X

PRIS: 490:-

ANTAL:

Just Mobile Premium HeadStand
  • Stilren design i aluminium
  • Passar alla hörlurar
  • Inbyggd kabeldöljning
  • Enkel att montera
  • Stabilt

PRIS: 490:-

ANTAL:

Svårt att hitta rätt produkt?
Ställ en fråga till andra kunder:
AKG by Harman AKG by Harman K 272 HD <h2> Bekväma och hållbara</h2> <p> AKG K 272 HD är representerar det bästa av både komfort och prestanda. Om man lyssnar på musik, podcast eller tittar på film under en längre tid är det lika viktigt att hörlurarna är bekväma och inte klämmer som att ljudet är perfekt. AKG K 272 vilar lätt ovanpå ditt huvud med sin mjuka huvudbygel. Öronkåporna andas och ser till att det inte blir för varmt runt öronen även under längre användning. Med denna komforten behöver du bara fokusera på musiken, filmen eller talboken utan att bli störd av smärta från nacke och öron. Hörlurarna är också robusta och starka vilket är perfekt för den som pendlar med till exempel bussen eller går till fots.</p> <h2> Njut av högkvalitativt ljud utan att bli störd</h2> <p> Med dagens teknik kan du njuta av musik och ljud i riktigt bra kvalitet utan några problem. Därför är det viktigt att ha ett par hörlurar som ser till att ljudet når sin högsta möjliga kvalitet. K 272 levererar ett riktigt imponerande ljud direkt från din iPhone, Andriod-mobil eller MP3-spelare. Vill du ha ännu vassare kvalitet fungerar den utmärkt tillsammans med en hörlursförstärkare. Med en sluten design kommer du enbart höra musiken som spelas och behöver inte oroa dig att något annat ljud ska störa eller att du ska störa andra när du vill spela hög musik. De låga frekvenserna återges hela vägen ner till 16 Hz och dom höga frekvenserna återges med en fantatiskt klarhet ända upp till 28 kHz.</p> <h2> Noggrant&nbsp;valda komponenter</h2> <p> Extra stora högtalare med Varimation-membran ger högra känslighet och ett ännu bredare dynamiskt omfång. Varimation ger bättre kontroll över resonansen genom att vibrera fritt, vilket resulterar i ett mycket klarare, renare och djupare ljud som kommer överraska dig med häpnad varje gång du lyssnar på din favoritmusik.&nbsp;</p> AKG 0 1790,0000 new False

Brusreducerande hörlurar med basförstärkning

• Aktiv brusreducering
  • Mikrofon med fjärrkontroll