Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats. Genom att fortsätta använda webbplatsen godkänner du detta. Läs mer

Vad kul att du hittade hit!

Nedan finner du våra vanligaste frågor som vi får på kundtjänst samt viktig information till dig som kund. Efter att du kollat igenom nedan frågor och svar och fortfarande känner att din fråga är obesvarad är du välkommen att kontakta oss. Längst ner på sidan finner du information om våra olika kontaktvägar.


Viktig information

Återkallning 2017

Emerio har beslutat att återkalla bänkspis MO-110489 / MO-110489.2 från marknaden.

Det har visat sig att fabriken har på några av spisarna monterat kabeln inuti för nära kokplattan. Det finns en risk för att kabeln kan smälta och vilket kan leda till att det finns en risk att ugnen blir strömförande.

Då Emerio har största fokus på säkerhet har vi beslutat att dra tillbaka alla bänkspisarna från marknaden för säkerhetsskull.  För mer information om hur du returnerar produkten och hur återbetalning sker kontakta vår kundtjänst.

Vi ber om ursäkt för det inträffade och ska göra allt vi kan för att lösa detta på bästa och smidigaste sätt för dig som handlat produkten. 

Gäller följande artikelnummer:
227642                   MO-110489 

Återkallning 2016

NetOnNet återkallar SRP 2.5 högtalarsystem.

Efter tester utförda av Elsäkerhetsverket har beslut tagits på att återkalla samtliga sålda högtalare med modellnamn Andersson SRP 2.5. Den finns i två färger svart och vit.

För mer information om hur du returnerar produkten och hur återbetalning sker kontakta vår kundtjänst.

Vi ber om ursäkt för det inträffade och ska göra allt vi kan för att lösa detta på bästa och smidigaste sätt för dig som handlat produkten.  Vill du veta mer finns rapporten att läsa på Elsäkerhetsverkets hemsida.



Gäller följandeartikelnummer:
 165888               SRP 2.5 Black
 165890               SRP 2.5 White


Genvägar

Köpvillkor

Här finner du som kund köpvillkoren som gäller när du handlar hos NetOnNet. 
Läs mer

Ångerrätt och öppet köp

Har du ångrat dig eller bara har funderingar på vad ångerrätt och öppetköp innebär?
Läs mer


Försäkring

Har olyckan varit framme eller vill du veta mer om våra försäkringar?
Läs mer

Service och support

Fungerar produkten inte som den ska eller upplever du problem?
Läs mer

Vaddå "Paxa i lagershop"?

Vill du vara säker på att produkten finns i lagershopen när du kommer fram? Paxa din vara så ingen annan snor den.
Läs mer

Lediga jobb

Vågar du anta utmaningen och vill bli en del av ett ungt och snabbväxande företag?
Anta utmaningen


Vanliga frågor

1. När kommer min faktura?

Fakturan mailas till dig i samband med att din order lämnar vårat lager. Den skickas från vår samarbetspartner Resurs Bank. Vid faktura- och delbetalningsfrågor rekommenderar vi dig att kontakta Resurs Bank på telefon 0771-11 22 33 eller mail kundservice@resurs.se

2. Är min order skickad?

I din orderbekräftelse som du fått via mail meddelar vi dig leveranstiden på din beställning. När din order blir skickad ifrån oss får du även ett leveransbesked med tillhörande kollinummer så du enkelt kan kontrollera på posten.se var din försändelse befinner sig. Som medlem i Klubbhyllan kan du även se din orderstatus i din köphistorik online under mina sidor.

3. Min produkt krånglar, hur går jag tillväga?

Många problem kan avhjälpas genom att göra en mjukvaruuppdatering eller en återställning av produkten (t ex mobiltelefoner, datorer mm). Se mer information om detta i din produkts bruksanvisning. I de fall det inte hjälper rekommenderar vi dig att komma in med produkten till någon av våra lagershopar, eller kontakta vår kundservice så att ett ärende kan upprättas. Det går även bra att ta kontakt direkt med tillverkarens egen support för hjälp och service. 

4. Hur kontrollerar jag om produkten jag vill köpa finns i lager?

Aktuell lagerstatus får både Internet samt för våra Lagershopar ser du under respektive produkt på hemsidan. Det är möjligt att beställa en produkt på internet för att därefter hämta ut varorna i någon av våra Lagershopar. Detta väljer du i kassan. Du kan också Paxa en produkt som innebär att vi lägger undan produkten i vald Lagershop tills du hämtar och betalar den.

5. Jag vill utnyttja min ångerrätt på 30 dagar, hur går jag tillväga?

Du kan antingen välja att lämna tillbaka den i närmaste Lagershop eller genom att skicka in den till oss på nedanstående adress. Du som kund står för frakten och transportrisken vid nyttjande av din ångerrätt. Tänk därför på att emballera produkten så som den var när du fick den.




Hittar du inte det du söker?

eller