Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats. Genom att fortsätta använda webbplatsen godkänner du detta. Läs mer

Behöver du hjälp?

NetOnNet återkallar SRP 2.5 högtalarsystem.
  
Efter tester utförda av Elsäkerhetsverket har beslut tagits på att återkalla samtliga sålda högtalare med modellnamn Andersson SRP 2.5. Den finns i 2 färger svart och vit. För mer information om hur du returnerar produkten och hur återbetalning sker kontakta vår kundtjänst. Vi ber om ursäkt för det inträffade och ska göra allt vi kan för att lösa detta på bästa och smidigaste sätt för dig som handlat produkten.

Vill du veta mer finns rapporten att läsa på Elsäkerhetsverkets hemsida.

Gäller följande artikelnummer:
165888               SRP 2.5 - Black 
165890               SRP 2.5 - White

Kontakta gärna oss på Kundservice via telefon eller chatt om du har några funderingar eller frågor. 

Telefon: 033-488 488
Måndag, kl 09.00-18.00, tisdag-fredag, kl 08.30-18.00

Chat: Måndag-fredag, kl 09.00-18.00

Mail: kontaktformulär.

Fax: 033-103 188

Hur gör jag en retur?

Skriv ut en returblankett och läs igenom de medföljande instruktionerna. Tänk på att paketera varan väl samt att du skickar din retur som Företagspaket.

Du kan även lämna tillbaka produkten i någon av våra Lagershopar.

Vår returadress:

Teknisk Service NetOnNet
Företagsgatan 69
504 64 Borås
OBS! Skicka din försändelse som Företagspaket

TOPP 5 VANLIGASTE FRÅGORNA

1. När kommer min faktura?

Fakturan mailas till dig i samband med att du genomför ditt köp. Den skickas från vår samarbetspartner Resurs Bank. Vid faktura- och delbetalningsfrågor rekommenderar vi dig att kontakta Resurs Bank på telefon 0771-11 22 33 eller mail kundservice@resurs.se

2. Är min order skickad?

I din orderbekräftelse som du fått via mail meddelar vi dig leveranstiden på din beställning. När din order blir skickad ifrån oss får du även ett leveransbesked med tillhörande kollinummer så du enkelt kan kontrollera på posten.se var din försändelse befinner sig.

3. Min produkt krånglar, hur går jag tillväga?

Vi samarbetar med Sveriges ledande serviceverkstäder för att kunna ge dig som kund bästa möjliga service, kontakta kundservice för mer information. Många problem kan även avhjälpas genom att göra en mjukvaruuppdatering eller en återställning av produkten (t ex mobiltelefoner, datorer mm). Se mer information om detta i din produkts bruksanvisning.

4. Hur kontrollerar jag om produkten jag vill köpa finns i lager?

Aktuell lagerstatus får både Internet samt för våra Lagershopar ser du under respektive produkt på hemsidan. Det är möjligt att beställa en produkt på internet för att därefter hämta ut varorna i någon av våra Lagershopar. Detta väljer du i kassan. Du kan också Paxa en produkt som innebär att vi lägger undan produkten i vald Lagershop tills du hämtar och betalar den.

5. Jag vill utnyttja min ångerrätt på 30 dagar, hur går jag tillväga?

Du kan antingen välja att lämna tillbaka den i närmaste Lagershop eller genom att skicka in den till oss på nedanstående adress. Du som kund står för frakten och transportrisken vid nyttjande av din ångerrätt. Tänk därför på att emballera produkten så som den var när du fick den.

Hur gör jag en retur?

Skriv ut en returblankett och läs igenom de medföljande instruktionerna. Tänk på att paketera varan väl samt att du skickar din retur som Företagspaket.

Du kan även lämna tillbaka produkten i någon av våra Lagershopar.

Vår returadress:

Teknisk Service NetOnNet
Företagsgatan 69
504 64 Borås
OBS! Skicka din försändelse som Företagspaket
 

Har du frågor kring faktura eller delbetalning? Kontakta Resurs Bank.

Ring Resurs Bank på nummer 0771-11 22 33.