Vi använder cookies för att ge dig bästa möjliga upplevelse och för att anpassa reklambudskap. Vi säljer inte din information. Du kan när som helst dra tillbaka ditt samtycke. Genom att klicka på Jag accepterar godkänner du cookies.

Fel vid leverans

En beställning som är felaktigt expedierad behöver du anmäla snarast möjligt till vår Kundservice. En ny korrekt leverans kommer då att ske till dig omgående utan extra kostnad. 

Vad gör jag om min produkt är skadad vid leverans?

Om produkten är fraktskadad vid leveranstillfället måste detta anmälas omgående till vår Kundservice. För att vi ska kunna reklamera skadan behöver vi anmäla transportskadan till transportören inom 1-3 dagar. Vi är därför tacksamma om du anmäler skadan inom denna tid.
För att reklamationen mot transportören skall kunna hanteras korrekt måste du spara emballaget, adresslappen samt eventuell pall som kom med den fraktskadade försändelsen.

Vad händer sedan?

Efter en reklamation upprättats mot transportören kommer vi att ombesörja en ny leverans kostnadsfritt för dig som kund så att du får en felfri produkt.