Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats. Genom att fortsätta använda webbplatsen godkänner du detta. Läs mer

Fel vid leverans

En beställning som är felaktigt expedierad behöver du anmäla snarast möjligt till vår Kundservice. En ny korrekt leverans kommer då att ske till dig per omgående utan extra kostnad. 

Vad gör jag om min produkt är skadad vid leverans?

Om produkten är fraktskadad vid leveranstillfället måste detta anmälas omgående till vår Kundservice. För att vi ska kunna reklamera skadan behöver vi anmäla transportskadan till PostNord inom 1-3 dagar. Vi är därför tacksamma om du anmäler skadan inom denna tid.
För att reklamationen mot PostNord ska kunna hanteras korrekt måste du spara emballaget, adresslappen samt eventuell pall som kom med den fraktskadade försändelsen.

Vad händer sedan?

Efter en reklamation upprättats mot PostNord kommer vi att ombesörja en ny leverans kostnadsfritt för dig som kund så att du får en felfri produkt.