Vi använder cookies för att ge dig bästa möjliga upplevelse och för att anpassa reklambudskap. Vi säljer inte din information. Du kan när som helst dra tillbaka ditt samtycke. Genom att klicka på Jag accepterar godkänner du cookies.

Paxa i Lagershop

Paxa i Lagershop

Vill du vara säker på att varan finns kvar när du besöker din närmaste Lagershop? Då är detta den perfekta funktionen för dig!
När du har Paxat din produkt bekräftar vi via SMS att varan är undanlagd. Du är då välkommen att hämta din produkt i informationsdisken inom 24h från att du mottagit bekräftelsen.
Invänta SMS-bekräftelsen innan du besöker Lagershoppen, det är först då vi kan garantera dig att produkten är reserverad åt dig. 

Vi reserverar oss för lagersaldofel eller slutförsäljning i fall där vi inte kunnat genomföra din Paxning. Du får i dessa fall ett SMS om att vi inte lyckats genomföra Paxningen.

Så här gör du för att Paxa en produkt

1. Klicka på Paxa i Lagershop på produktsidan.
2. Välj vilken Lagershop du vill hämta produkten i. 
3. Fyll i ditt mobilnummer (vi använder mobilnumret för bekräftelse av din Paxning).
4. Din paxning är klar och du får ett referensnummer. 

Vad händer om jag inte kan hämta min Paxade produkt?

En Paxning innebär inget köptvång. Om du skulle få förhinder eller ändrar dig under Paxningstiden så behöver du inte oroa dig. När Paxningen löper ut (24h från bekräftelse) så återgår produkten till hyllan och Paxningen makuleras. 

Vi kan tyvärr inte förlänga tiden på en Paxning. Vi rekommenderar därmed att du lägger en ny Paxning efter att den första löpt ut. Du kommer att få ett nytt bokningsnummer som även det gäller i 24 timmar från bekräftelse.