Vi använder cookies för att ge dig bästa möjliga upplevelse och för att anpassa reklambudskap. Vi säljer inte din information. Du kan när som helst dra tillbaka ditt samtycke. Genom att klicka på Jag accepterar godkänner du cookies.

Hjälp oss att bli bättre- Kontakta vår Kundombudsman

Dina synpunkter är viktiga för oss. Tveka därför inte att kontakta mig om du har förslag, tankar eller idéer kring vad vi på NetOnNet kan göra ännu bättre.

Min uppgift som kundombudsman är att du som kund ska känna dig trygg hos oss. Vårt mål är att alla kunder ska känna sig rätt behandlade och vara nöjda, men ibland blir det missförstånd och ibland gör vi fel. I de fall du känner dig missnöjd ska du i första hand kontakta vår Kundservice.

Får du inte den hjälp du behöver där ska du inte tveka att kontakta mig. Jag går igenom ditt ärende tillsammans med dig och förhoppningsvis kommer vi fram till en passande lösning.

Hälsningar
Hanna Julin
hanna.julin@netonnet.com
Kundombudsman, NetOnNet