• M8-rörelsecoprocessor
  • 8MP iSight-kamera
  • Fingeravtrycksläsare
  • Max 2 per kund

Denna vara säljs ej längre

Du har kommit till en produkt som inte längre finns i vårt sortiment.

iPhone 6 Plus är Apples nya flaggskepp med ett nytt och fräscht IOS 8 samt en 5,5-tums LED-bakbelyst-skärm som kommer ta din Apple upplevelse till nästa nivå. iPhone 6 Plus är större men samtidigt tunnare, kraftfullare men ändå anmärkningsvärt strömsnål. vilket ger dig en snabb och snygg telefon som alltid fungerar.

5,5" Retina HD-skärm

Storleken på den nya högupplösta Retina HD-skärmen kan vara det första du lägger märket till. Men vad du får och upplever är så mycket mer. Med innovationer som levererar högre kontrast, samt dubbla domän pixlar för mer exakta färger på bredare betraktningsvinklar. Du kommer få en skärm som är perfekt för att göra allt ifrån att kolla på film till att skriva SMS och läsa tidningen.

A8-chip

iPhone 6 Plus har ett A8-chip som bygger på andra generationens 64-bitars arkitektur. Dess kraft förstärks av en M8 motion-processor som effektivt mäter dina aktiviteter från avancerade sensorer. Allt detta för att du ska kunna göra mer, under längre tidsperioder, med bättre prestanda och batteritid.

M8-rörelseprocessor mäter kontinuerligt data från accelerometern, kompassen, gyroskopet, och den nya barometern. Detta avlastar arbetet från A8-chipet för en förbättrad energieffektivitet. Nu kan dessa sensorer göra ännu mer: mäta dina steg, förändringar i avstånd samt förändringar i höjd.

Appar

iOS 8 är utformat så att dina program är förenliga med den stora Retina HD-skärmen från dag ett. Och med ny teknik och nya verktyg som "Swift" och "Metall" kommer utvecklare att kunna skapa fantastiska nya program och spel som låter dig göra saker du bara kunde föreställa dig förut.

Kamera

Varje dag tar människor fler bilder med iPhone än med någon annan kamera. Det beror på iSight-kameran som gör det så förvånansvärt lätt. Förutom sina stora 1,5-micron pixlar och ƒ / 2,2 bländare, är världens populäraste kamera nu packad med ny teknik för att hjälpa alla att ta fler bra bilder.

209982 Apple Apple iPhone 6 Plus 64GB Space Gray MGAH2QN/A iPhone 6 Plus är Apples nya flaggskepp med ett nytt och fräscht IOS 8 samt en 5,5-tums LED-bakbelyst-skärm som kommer ta din Apple upplevelse till nästa nivå. iPhone 6 Plus är större men samtidigt tunnare, kraftfullare men ändå anmärkningsvärt strömsnål. vilket ger dig en snabb och snygg telefon som alltid fungerar.5,5" Retina HD-skärmStorleken på den nya högupplösta Retina HD-skärmen kan vara det första du lägger märket till. Men vad du får och upplever är så mycket mer. Med innovationer som levererar högre kontrast, samt dubbla domän pixlar för mer exakta färger på bredare betraktningsvinklar. Du kommer få en skärm som är perfekt för att göra allt ifrån att kolla på film till att skriva SMS och läsa tidningen.A8-chipiPhone 6 Plus har ett A8-chip som bygger på andra generationens 64-bitars arkitektur. Dess kraft förstärks av en M8 motion-processor som effektivt mäter dina aktiviteter från avancerade sensorer. Allt detta för att du ska kunna göra mer, under längre tidsperioder, med bättre prestanda och batteritid.M8-rörelseprocessor mäter kontinuerligt data från accelerometern, kompassen, gyroskopet, och den nya barometern. Detta avlastar arbetet från A8-chipet för en förbättrad energieffektivitet. Nu kan dessa sensorer göra ännu mer: mäta dina steg, förändringar i avstånd samt förändringar i höjd.AppariOS 8 är utformat så att dina program är förenliga med den stora Retina HD-skärmen från dag ett. Och med ny teknik och nya verktyg som "Swift" och "Metall" kommer utvecklare att kunna skapa fantastiska nya program och spel som låter dig göra saker du bara kunde föreställa dig förut.KameraVarje dag tar människor fler bilder med iPhone än med någon annan kamera. Det beror på iSight-kameran som gör det så förvånansvärt lätt. Förutom sina stora 1,5-micron pixlar och ƒ / 2,2 bländare, är världens populäraste kamera nu packad med ny teknik för att hjälpa alla att ta fler bra bilder. *{padding:0;margin:0;overflow:hidden}html,body{height:100%}img,span{position:absolute;width:100%;top:0;bottom:0;margin:auto}span{height:1.5em;text-align:center;font:48px/1.5 sans-serif;color:white;text-shadow:0 0 0.5em black}▶" frameborder="0" loading="lazy" allowfullscreen> Okategoriserade produkter 0 SEK 0 NewCondition Discontinued
  1. Okategoriserade produkter