Logitech® C922 Pro Stream Webcam är perfekt för dig som strömmar stor mängder data och vill spela in i klar och verklighetstrogen HD-video i 1080p som registrerar alla detaljer i 30 fps. Kameran är utrustad med en avancerad komprimeringsteknik - H.264 - som kräver mindre bandbredd och ger snabba och enkla uppladdningar. Filma i alla typer av förhållanden, vid svagt ljus justeras videon automatiskt. Två mikrofoner fångar dessutom upp stereoljud i alla vinklar.

Streama i Full HD (1080p)

Webbkameran strömmar och spelar in livfulla och krispiga videoklipp i Full HD som registrerar även de minsta detaljer i 30 fps. Tillsammans med den avancerade komprimeringstekniken får du snabba och smidiga överföringar som kräver mindre bandbredd av ditt nätverk.

Anpassningsbar bakgrund

Det går att integrera direktbilder när du sänder på Twitch och YouTube, samtidigt som du kan interagera med dina tittare. Den här avancerade funktionen gör att du kan ta fram ett visuellt tema för ditt spelande och sticka ut i mängden.

Automatisk ljusreglering

Lite dåligt med lampor hemma? Inga problem, med C922 kan du strömma tydliga videor - även i dunkel belysning. Det innebär att kameran justerar sig automatiskt om det exempelvis finns flimrande belysning i rummet, eller flera datorskärmar.

Två flervägsmikrofoner

Logitech Pro Stream strömmar inte bara grym video - den fångar även upp upp stereoljud i alla vinklar tack vare sina två flervägsmikrofoner.

Logitech® C922 Pro Stream Webcam inkluderar även en 3 månaders prenumeration på X-Split Streaming programvara. Det ger dig en mängd olika möjligheter när du streamar eller spelar in från din kamera, exempelvis på Twitch eller YouTube.

(1 st)
  • Ultra HD / 4K med HDR
  • Optimerad för streaming
  • Justerbar bildvinkel

1 989:-

(1 st)
  • Ultra HD / 4K med HDR
  • Optimerad för streaming
  • Justerbar bildvinkel

1 989:-

Logitech Logitech C922 Pro Stream Webcam 960-001088 Logitech® C922 Pro Stream Webcam är perfekt för dig som strömmar stor mängder data och vill spela in i klar och verklighetstrogen HD-video i 1080p som registrerar alla detaljer i 30 fps. Kameran är utrustad med en avancerad komprimeringsteknik - H.264 - som kräver mindre bandbredd och ger snabba och enkla uppladdningar. Filma i alla typer av förhållanden, vid svagt ljus justeras videon automatiskt. Två mikrofoner fångar dessutom upp stereoljud i alla vinklar.  Streama i Full HD (1080p) Webbkameran strömmar och spelar in livfulla och krispiga videoklipp i Full HD som registrerar även de minsta detaljer i 30 fps. Tillsammans med den avancerade komprimeringstekniken får du snabba och smidiga överföringar som kräver mindre bandbredd av ditt nätverk.   Anpassningsbar bakgrund Det går att integrera direktbilder när du sänder på Twitch och YouTube, samtidigt som du kan interagera med dina tittare. Den här avancerade funktionen gör att du kan ta fram ett visuellt tema för ditt spelande och sticka ut i mängden.  Automatisk ljusreglering  Lite dåligt med lampor hemma? Inga problem, med C922 kan du strömma tydliga videor - även i dunkel belysning. Det innebär att kameran justerar sig automatiskt om det exempelvis finns flimrande belysning i rummet, eller flera datorskärmar.  Två flervägsmikrofoner Logitech Pro Stream strömmar inte bara grym video - den fångar även upp upp stereoljud i alla vinklar tack vare sina två flervägsmikrofoner.  Logitech® C922 Pro Stream Webcam inkluderar även en 3 månaders prenumeration på X-Split Streaming programvara. Det ger dig en mängd olika möjligheter när du streamar eller spelar in från din kamera, exempelvis på Twitch eller YouTube. Webbkamera 4,3 3 990 SEK 990 NewCondition InStock
  1. Dator & Surfplatta
  2. Datortillbehör
  3. Webbkamera