bra men fins bätre

ett bra tangentbor (har inte använte det jätte mycket men har testat) rätt skönt och snyggt. men skulle rekommendera steelserius apex. istället kostar lika mycket och är mycket mer prisvärt.

Användbarhet (3/5)
    Prisvärdhet (3/5)
  • HevyMonkey 2014-12-24

Bra för pengarna!

Detta tangentbord är tyst och har snygga ljus! Du har alla dom simpla funktionerna som till exemple att kunna ändra volymen och stänga av knappar som windows knappen på tangentbordet. Tangentbordet har en väldigt simple och slimmad design som jag personligen gillar! +Tysta knappar +Multimedia funtioner/knappar +Snygg Design +Snygga LED ljus +Billig -Lätt att böja den -Om du har väldigt mycket otur (som jag inte hadde) kan du få en disfunktionelt tangentbord

• VikinOfSwedenSr 2014-02-07

Hårda knappar

Tangeterna är väldigt känliga på om man trycker lite på sidan av dom, eller för löst. Det räcker liksom inte att "bara" lägga på fingret utan man måste verkligen trycka hela tiden. Kör enbart FPS spel, så är inte så kul när gubben stannar när man håller på och springer in bakom skydd. Eller att man slutar springa och börjar gå istället. Men i övrigt är det ett jättebra tangetbord, lite tråkigt att man inte kan byta färg på tangetbelysningen.

Kvalitet (3/5)
  • JBL75 2013-09-30

Enter knappen hängde sig

Detta tangentbord hade fel redan vid leverans. Enter knappen fastnade nedtryckt om man tryckte ned den i övre vänstra hörnet. Det är ett snyggt tangentbord och knapparna sköna. Snyggt med grön bakgrundsbelysning. Razer programvara för att ställa in macron etc är inte speciellt bra. Känns som det gör datorn långsammare. Gjorde reklamation hos Netonnet och de gjorde det mycket bra. Kom nytt tangentbord inom en vecka. Bra reklamationshantering allstå! Får hoppas nya funkar bättre.

Kvalitet (3/5)
    Prisvärdhet (3/5)
  • RazerGuy 2013-09-12

Utmärkt

Jag köpte detta tegentbord för lite mer än en vecka sen och jag kan inte bli mer nöjd jag köpte tagentbordet för att knapparna är som på en laptop men till min förvåning är den bättre än en HP dators tagentbord laptoppen kostade ca 10 tusen jag rekomenderar detta tagentbord till alla som gillar att spela och skriva. Älskar också lyset på tagentbordet har inte sett en bättre. tagentbordet är inte heller så dyr man får mycket för pengarna.

Kvalitet (5/5)

• Den har väl ÅÄÖ knappar?

Skedis 2014-11-22

Svar

• Hej, Alla våra tangentbord kommer med nordisk tangentbordsuppsättning; med andra ord har den Å, Ä och Ö.

SebastianNetOnNet 2014-11-26
    • ja ._.

HevyMonkey 2014-12-24

Fullt programmerbara knappar

Med tunna 2mm tangenter håller DeathStalker en otroligt stilfull och fräck lågprofil. Tack vare denna låga profil upplever du full kontroll i stridens hetta. Du kommer lätt åt tangenterna och du får snabbare reaktionstid och hanterar stressiga och kniviga situationer utan problem. Med Razer Synapse 2.0 kan du programmera knapparna att utföra olika typ av makron utan några problem.

10 Key Rollover - Missa aldrig ett knapptryck

Tryck och aktivera så många knappar du bara kan, alla kommer att registerars och utföra precis det du vill utan några störningar i spelet. Med Razer DeathStalker's anti-ghosting kapacitet. Du kan utföra överväldigande kombinationer mot dina fiender och vara säker att varje knapptryck registeras och utförs utan någon fördröjning.

Razer Synapse 2.0 - Mer personligt blir det inte

synapse Med tangentbordet får du dessutom Razers mest banbrytande cloud program som någonsin skapats för spel. Razer Synapse 2.0 sparar automatiskt alla dina inställningar för tangentbordet till en cloud server. Fördelen blir att du inte behöver tänka på att programmera om tangentbordet varje gång du startar ett nytt spel. Programmet hämtar också drivrutiner och firmware-uppdateringar utan att du behöver lyfta ett finger, allt för att tamgebordet ska vara i ett så optimalt skick som möjligt.