Nintendo Joy-Con Right

Art.nr: 241652
  • Joy-Con strap
  • Passar Nintendo Switch
  • Höger handkontroll
  • HD-rumble

Nintendo Switch handkontroll för högerhand. Handkontrollerna till Nintendo Switch har funktioner som möjliggör nya sätt att spela. De kan användas oberoende i varje hand eller tillsammans som en handkontroll när de kopplas på ett Joy-Con Grip. De kan även anslutas direkt på konsolen för mobilt spelande eller var för sig när du vill spela multiplayer med en kompis.

Varje Joy-Con handkontroll har en full uppsättning knappar för att kunna användas som en individuell handkontroll och innehåller en gyro-sensor och accelerometer för att möjliggöra rörelsekontroll.

HD-rumble funktion

Dessa fantastiska handkontroller har HD-rumble funktioner inbyggt. HD-Rumble ger en fördjupad och ännu större spelupplevelse än vad endast ljud, enkla vibrationer och bild ger. HD-rumble känns extremt realistiskt och låter dig uppleva alla spelets detaljer direkt i fingertopparna.

Innehåller:

• Innehåller Joy-Con (R) Grey
  • Joy-Con Wrist strap

Komplettera ditt köp

• Passar Nintendo Switch
  • HD rumble
  • Joy-Con strap

549:-

• Passar Nintendo Switch
  • HD rumble
  • 2 st Joy-Con straps

899:-

Nintendo Nintendo Joy-Con Right 212003 Nintendo Switch handkontroll för högerhand. Handkontrollerna till Nintendo Switch har funktioner som möjliggör nya sätt att spela. De kan användas oberoende i varje hand eller tillsammans som en handkontroll när de kopplas på ett Joy-Con Grip. De kan även anslutas direkt på konsolen för mobilt spelande eller var för sig när du vill spela multiplayer med en kompis.  Varje Joy-Con handkontroll har en full uppsättning knappar för att kunna användas som en individuell handkontroll och innehåller en gyro-sensor och accelerometer för att möjliggöra rörelsekontroll. HD-rumble funktion Dessa fantastiska handkontroller har HD-rumble funktioner inbyggt. HD-Rumble ger en fördjupad och ännu större spelupplevelse än vad endast ljud, enkla vibrationer och bild ger. HD-rumble känns extremt realistiskt och låter dig uppleva alla spelets detaljer direkt i fingertopparna. Innehåller: Innehåller Joy-Con (R) Grey Joy-Con Wrist strap Spelkonsoltillbehör 549 SEK 549 NewCondition InStock
  1. Dator & Surfplatta
  2. Spel & Konsol
  3. Spelkonsoltillbehör