MSI X470 GAMING PRO CARBON-moderkortet från MSI ger dig som gamer en ultimat upplevelse. Tillverkat med sann ingenjörskonst av komponenter i högsta klass ger dig den bästa spelkänslan och de senaste funktionerna. MSI X470 GAMING PRO CARBON låter dig njuta av gränslös grafik med stöd för både SLI och Crossfire, vilket gör dig redo för prestanda utöver det vanliga. X470 gör dig redo för framtidens gaming.

Var först på slagfältet

Detta MSI GAMING moderkort stöder alla senaste lagringsstandarder. Detta gör att du kan ansluta alla ultrasnabba lagringsenheter, vilket ger dig förmåner i spelet. Starta spel snabbare, ladda nivåer snabbare och ha en verklig fördel över dina fiender.

Moderkort designat för gaming

Överträffa dina motståndare i spel med hjälp av en rad unika MSI GAMING-verktyg. Upplev funktioner så som en dedikerad port för dina gamingprodukter för snabbare respons, Gaming Hotkey för att starta dina spel eller överklocka på ett knapptryck för att få maximal kraft för ditt spel. Snabba hårdvaru- och mjukvaruverktyg, skapade för att hålla dig ett steg före i matchen och öka dina färdigheter.

Uppslukande ljud med MSI Audio Boost

Få en uppslukande ljudupplevelsen när du spelar. MSI Audio Boost ger den bästa ljudkvaliteten med hjälp av ljudkomponenter i premiumkvalitet. Detta gör det möjligt att njuta av hisnande, omvälvande ljud för att skapa en otroligt spännande spelsession.

MSI Gaming Lan

Gör dig redo att krossa dina fiender på slagfältet med MSI GAMING LAN som har komponenter av högsta kvalitet, inställda på att leverera den bästa spelupplevelsen utan fördröjningar.

Många smarta funktioner

MSI X470 är full av funktioner för att förse din dator med snabbare minnen, högre överklocknings möjligheter och ökad stabilitet. Med isolerade minneskretsar och optimerad övervakning får man perfekt stabilitet och prestanda, så du behöver aldrig oroa dig för att ditt system kraschar under spel.

De tekniska förbättringarna av DDR4 Boost möjliggör mer stabilitet vid högre minneshastigheter jämfört med andra märken. Njut av den extra boosten i spelprestanda eller när du arbetar med stora videofilmer och foton.

Designad för oändliga inställningar

Grundat på erfarenhet och med en lång historia om att skapa bland de bästa moderkorten med smarta funktioner, kan du lita på det här moderkortet för att leverera den bästa prestanda under de mest extrema förhållandena. Otaliga systeminställningar och felsökningsverktyg står till ditt förfogande för att driva ditt system till nya höjder och tillfredsställer även de mest krävande användare.

Core Boost-tekniken kombinerar MSIs premiumlayout och full digital power design som möjliggör snabbare och ofördelad strömleverans till CPU med pinpoint-precision.

Byggd på kvalitet

Att använda endast de finaste kvalitetskomponenterna och integrera de senaste tekniska innovationerna ger bästa möjliga spel- och yrkeserfarenhet. Rigorös kvalitetsprovning under de mest extrema förhållandena garanterar ett super pålitligt högpresterande moderkort.

Enkel navigering

MSI har gjort att deras BIOS innehåller alla de senaste alternativen och är lätt att använda för alla, för gamers och vanliga användare. De omfattande funktionerna gör att du kan finjustera ditt system för att leverera pålitlig högsta prestanda när du spelar. Vare sig det gäller överklockning eller att se över inställningarna så ska det vara enkelt för alla att kunna ta del och förstå.

• ATX-formfaktor
  • Socket AM4
  • RGB-funktioner

1 490:-

• ATX-formfaktor
  • Socket AM4
  • RGB-funktioner

1 490:-

MSI MSI X470 GAMING PRO CARBON X470 GAMING PRO CARBON MSI X470 GAMING PRO CARBON-moderkortet från MSI ger dig som gamer en ultimat upplevelse. Tillverkat med sann ingenjörskonst av komponenter i högsta klass ger dig den bästa spelkänslan och de senaste funktionerna. MSI X470 GAMING PRO CARBON låter dig njuta av gränslös grafik med stöd för både SLI och Crossfire, vilket gör dig redo för prestanda utöver det vanliga. X470 gör dig redo för framtidens gaming.  Var först på slagfältet Detta MSI GAMING moderkort stöder alla senaste lagringsstandarder. Detta gör att du kan ansluta alla ultrasnabba lagringsenheter, vilket ger dig förmåner i spelet. Starta spel snabbare, ladda nivåer snabbare och ha en verklig fördel över dina fiender. Moderkort designat för gaming Överträffa dina motståndare i spel med hjälp av en rad unika MSI GAMING-verktyg. Upplev funktioner så som en dedikerad port för dina gamingprodukter för snabbare respons, Gaming Hotkey för att starta dina spel eller överklocka på ett knapptryck för att få maximal kraft för ditt spel. Snabba hårdvaru- och mjukvaruverktyg, skapade för att hålla dig ett steg före i matchen och öka dina färdigheter. Uppslukande ljud med MSI Audio Boost Få en uppslukande ljudupplevelsen när du spelar. MSI Audio Boost ger den bästa ljudkvaliteten med hjälp av ljudkomponenter i premiumkvalitet. Detta gör det möjligt att njuta av hisnande, omvälvande ljud för att skapa en otroligt spännande spelsession. MSI Gaming Lan Gör dig redo att krossa dina fiender på slagfältet med MSI GAMING LAN som har komponenter av högsta kvalitet, inställda på att leverera den bästa spelupplevelsen utan fördröjningar. Många smarta funktioner MSI X470 är full av funktioner för att förse din dator med snabbare minnen, högre överklocknings möjligheter och ökad stabilitet. Med isolerade minneskretsar och optimerad övervakning får man perfekt stabilitet och prestanda, så du behöver aldrig oroa dig för att ditt system kraschar under spel. De tekniska förbättringarna av DDR4 Boost möjliggör mer stabilitet vid högre minneshastigheter jämfört med andra märken. Njut av den extra boosten i spelprestanda eller när du arbetar med stora videofilmer och foton. Designad för oändliga inställningar Grundat på erfarenhet och med en lång historia om att skapa bland de bästa moderkorten med smarta funktioner, kan du lita på det här moderkortet för att leverera den bästa prestanda under de mest extrema förhållandena. Otaliga systeminställningar och felsökningsverktyg står till ditt förfogande för att driva ditt system till nya höjder och tillfredsställer även de mest krävande användare. Core Boost-tekniken kombinerar MSIs premiumlayout och full digital power design som möjliggör snabbare och ofördelad strömleverans till CPU med pinpoint-precision. Byggd på kvalitet Att använda endast de finaste kvalitetskomponenterna och integrera de senaste tekniska innovationerna ger bästa möjliga spel- och yrkeserfarenhet. Rigorös kvalitetsprovning under de mest extrema förhållandena garanterar ett super pålitligt högpresterande moderkort. Enkel navigering MSI har gjort att deras BIOS innehåller alla de senaste alternativen och är lätt att använda för alla, för gamers och vanliga användare. De omfattande funktionerna gör att du kan finjustera ditt system för att leverera pålitlig högsta prestanda när du spelar. Vare sig det gäller överklockning eller att se över inställningarna så ska det vara enkelt för alla att kunna ta del och förstå. AMD Socket AM4 2090 SEK 2090 NewCondition InStock
  1. Datorkomponenter
  2. Moderkort
  3. AMD Socket AM4