Fyndvara

Tillbringa mer tid för att skapa och mindre tid att vänta. Intel® Core X-seriens processor kan hantera de mest krävande arbetsbelastningarna. Ladda upp och redigera dina 360˚-videor snabbt och upplev VR-videos, allt i fantastisk 4K-upplösning. Det finns inga gränser för vad du kan skapa på din nya dator med en X-treme-processor.

Maximera prestandan

Oavsett om du arbetar med din senaste film eller nästa episod av en YouTube -serie är de olåsta Intel® Core ™ X-seriens processorer utformade för att matcha prestandan som krävs genom att använda de två snabbaste kärnorna vid högre frekvenser och upp till 18 Kärnor när det urförs en extrem uppgift. Upplev extrem prestanda, djupgående 4K-visuella bilder, höghastighetslagring, minne och de senaste tekniska framstegen, allt för att få dig från planering till slutprodukt snabbare än någonsin.

Känn dig bekväm med överklockning

Intel® Core ™ X-seriens processorfamilj är upplåst för att ge ytterligare utrymme. Nya funktioner inkluderar möjligheten att överklocka varje kärna individuellt, AVX-ratio-kontroller för mer stabilitet och VccU spänningskontroll för extrema scenarier. Kombinerat med verktyg som Intels Extreme Tuning Utility (Intel® XTU) och Extreme Memory Profile (Intel® XMP), har du ett kraftfullt kit för att maximera prestanda.

Vad är en fyndvara?

En fyndvara är en produkt som vi av olika anledningar har fått i retur. Det kan bero på att försändelsen inte har lösts ut, har returnerats inom ångerrättsperioden eller att produkten är ett reparationsexemplar. Vissa produkter kan ha skadad eller helt sakna originalförpackning eller inneremballage.

Samtliga produkter har genomgått och klarat vår grundliga kvalitetskontroll vad gäller funktion och de levereras alltid med samtliga tillbehör och har alla funktioner som specificerats.
Fyndvaror erbjuder vi till nedsatt pris och de säljs med samma garanti- och ångerrättsvillkor som alla andra varor.

Vad är en fyndvara?

Samtliga produkter har genomgått och klarat vår grundliga kvalitetskontroll vad gäller funktion och de levereras alltid med samtliga tillbehör och har alla funktioner som specificerats.Fyndvaror erbjuder vi till nedsatt pris och de säljs med samma garanti- och ångerrättsvillkor som alla andra varor.

Intel Intel Core I5-7640X 4,00GHz BX80677I57640X Tillbringa mer tid för att skapa och mindre tid att vänta. Intel® Core X-seriens processor kan hantera de mest krävande arbetsbelastningarna. Ladda upp och redigera dina 360˚-videor snabbt och upplev VR-videos, allt i fantastisk 4K-upplösning. Det finns inga gränser för vad du kan skapa på din nya dator med en X-treme-processor. Maximera prestandan Oavsett om du arbetar med din senaste film eller nästa episod av en YouTube -serie är de olåsta Intel® Core ™ X-seriens processorer utformade för att matcha prestandan som krävs genom att använda de två snabbaste kärnorna vid högre frekvenser och upp till 18 Kärnor när det urförs en extrem uppgift. Upplev extrem prestanda, djupgående 4K-visuella bilder, höghastighetslagring, minne och de senaste tekniska framstegen, allt för att få dig från planering till slutprodukt snabbare än någonsin. Känn dig bekväm med överklockning Intel® Core ™ X-seriens processorfamilj är upplåst för att ge ytterligare utrymme. Nya funktioner inkluderar möjligheten att överklocka varje kärna individuellt, AVX-ratio-kontroller för mer stabilitet och VccU spänningskontroll för extrema scenarier. Kombinerat med verktyg som Intels Extreme Tuning Utility (Intel® XTU) och Extreme Memory Profile (Intel® XMP), har du ett kraftfullt kit för att maximera prestanda. Processor 5 1 1690 SEK 1690 NewCondition InStock
  1. Fyndvaror
  2. Datorkomponenter
  3. Processor