Art.nr: X1011102
  • 140 Watt uteffekt
  • Strömma musik trådlöst
  • Soundbaren kan hängas på väggen
  • Fjärrkontroll medföljer
  • Stöd för ARC

En fyndvara är en produkt som vi av någon anledning fått i retur. Det kan bero på att försändelsen inte har lösts ut, har returnerats inom ångerrättsperioden eller att produkten är ett reparationsexemplar.

En fyndvara är en produkt som vi av någon anledning fått i retur. Det kan bero på att försändelsen inte har lösts ut, har returnerats inom ångerrättsperioden eller att produkten är ett reparationsexemplar.

Vill du också ha bättre ljud med djup bas när du tittar på TV? Andersson SRS 2.3 är ett 2.1-system med total uteffekt på 140 watt genom en soundbar och en trådburen subwoofer för kraftfullare ljud. Du kan ansluta dina olika enheter via optisk kabel, aux-kabel, HDMI eller Bluetooth. Om du vill visa upp din nya, snygga soundbar, i svart högglans, hänger du enkelt upp den på väggen med det medföljande fästet. Du styr din soundbar genom knapparna på ovansidan eller med hjälp av den praktiska fjärrkontrollen.

Strömma musik trådlöst via Bluetooth med Andersson SRS 2.3

Lyssna på musik trådlöst

Du parar snabbt och enkelt ihop din smartphone eller surfplatta trådlöst med Bluetooth för att kunna njuta till tonerna av din favoritmusik med imponerande ljud. Föredrar du filmtittande kan du lika smidigt ansluta din kompatibla dator för en bättre ljudupplevelse.

Stöd för ARC

Andersson SRS 2.3 har stöd för ARC vilket betyder att soundbaren kan synkronisera volymen med din TV genom endast en HDMI-kabel, om din TV har stöd för ARC. Du behöver med andra ord inte koppla in en massa olika kablar för att få ljudet från din TV till soundbaren. Det betyder även att du kan använda din TV:s fjärrkontroll till att styra exempelvis volymen på soundbaren.

Placera på väggen

Finns det små, nyfikna fingrar där hemma eller vill du få upp soundbaren från TV-bänken av annan anledning? Med det medföljande väggfästet kan du enkelt hänga upp din soundbar på väggen.

Andersson SRS 2.3 kan hängas på väggen

Ta kontroll över ljudet

Soundbaren ger dig möjligheten att anpassa ljudet efter om du vill lyssna på musik eller titta på film. Med equaliser-funktionen kan du skräddarsy din ljudupplevelse. Du kan enkelt ställa in egna nivåer för bas och diskant för att personifiera ljudet efter dina egna preferenser. Med hjälp av fjärrkontrollen kan du smidigt växla mellan dina fem olika equaliser-lägen.

Flera anslutningsmöjligheter

Du ansluter enkelt dina olika enheter med kabel till din soundbar med optisk, 3,5 mm AUX-kabel eller HDMI. Tack vare alla inkopplingsmöjligheter kan du ansluta många olika enheter som Blu-ray-spelare. spelkonsoler eller mediaspelare.

Anslutningar på Andersson SRS 2.3

Enkelt att styra din soundbar

Utöver möjligheten att kontrollera ljudsystemet med knapparna på ovansidan av din soundbar, får du även en användarvänlig fjärrkontroll med tydliga och lättöverskådliga funktioner. Om du anslutit din smartphone via Bluetooth kan du med hjälp av fjärrkontrollen växla spår i spellistan för Spotify.

I förpackningen:

• Soundbar
  • Subwoofer
  • 3,5 mm AUX-kabel
  • 2 x AC-adapter
  • Fjärrkontroll
  • Väggfäste
  • Bruksanvisning

Vad är en fyndvara?

En fyndvara är en produkt som vi av olika anledningar har fått i retur. Det kan bero på att försändelsen inte har lösts ut, har returnerats inom ångerrättsperioden eller att produkten är ett reparationsexemplar. Vissa produkter kan ha skadad eller helt sakna originalförpackning eller inneremballage.

Samtliga produkter har genomgått och klarat vår grundliga kvalitetskontroll vad gäller funktion och de levereras alltid med samtliga tillbehör och har alla funktioner som specificerats.
Fyndvaror erbjuder vi till nedsatt pris och de säljs med samma garanti- och ångerrättsvillkor som alla andra varor.

Vad är en fyndvara?

Samtliga produkter har genomgått och klarat vår grundliga kvalitetskontroll vad gäller funktion och de levereras alltid med samtliga tillbehör och har alla funktioner som specificerats.Fyndvaror erbjuder vi till nedsatt pris och de säljs med samma garanti- och ångerrättsvillkor som alla andra varor.

X1011102 Andersson Andersson SRS 2.3 - Black SR250G Vill du också ha bättre ljud med djup bas när du tittar på TV? Andersson SRS 2.3 är ett 2.1-system med total uteffekt på 140 watt genom en soundbar och en trådburen subwoofer för kraftfullare ljud. Du kan ansluta dina olika enheter via optisk kabel, aux-kabel, HDMI eller Bluetooth. Om du vill visa upp din nya, snygga soundbar, i svart högglans, hänger du enkelt upp den på väggen med det medföljande fästet. Du styr din soundbar genom knapparna på ovansidan eller med hjälp av den praktiska fjärrkontrollen.  Lyssna på musik trådlöst Du parar snabbt och enkelt ihop din smartphone eller surfplatta trådlöst med Bluetooth för att kunna njuta till tonerna av din favoritmusik med imponerande ljud. Föredrar du filmtittande kan du lika smidigt ansluta din kompatibla dator för en bättre ljudupplevelse.  Stöd för ARC Andersson SRS 2.3 har stöd för ARC vilket betyder att soundbaren kan synkronisera volymen med din TV genom endast en HDMI-kabel, om din TV har stöd för ARC. Du behöver med andra ord inte koppla in en massa olika kablar för att få ljudet från din TV till soundbaren. Det betyder även att du kan använda din TV:s fjärrkontroll till att styra exempelvis volymen på soundbaren.  Placera på väggen Finns det små, nyfikna fingrar där hemma eller vill du få upp soundbaren från TV-bänken av annan anledning? Med det medföljande väggfästet kan du enkelt hänga upp din soundbar på väggen.  Ta kontroll över ljudet Soundbaren ger dig möjligheten att anpassa ljudet efter om du vill lyssna på musik eller titta på film. Med equaliser-funktionen kan du skräddarsy din ljudupplevelse. Du kan enkelt ställa in egna nivåer för bas och diskant för att personifiera ljudet efter dina egna preferenser. Med hjälp av fjärrkontrollen kan du smidigt växla mellan dina fem olika equaliser-lägen. Flera anslutningsmöjligheter Du ansluter enkelt dina olika enheter med kabel till din soundbar med optisk, 3,5 mm AUX-kabel eller HDMI. Tack vare alla inkopplingsmöjligheter kan du ansluta många olika enheter som Blu-ray-spelare. spelkonsoler eller mediaspelare. Enkelt att styra din soundbar Utöver möjligheten att kontrollera ljudsystemet med knapparna på ovansidan av din soundbar, får du även en användarvänlig fjärrkontroll med tydliga och lättöverskådliga funktioner. Om du anslutit din smartphone via Bluetooth kan du med hjälp av fjärrkontrollen växla spår i spellistan för Spotify. I förpackningen: SoundbarSubwoofer3,5 mm AUX-kabel2 x AC-adapterFjärrkontrollVäggfästeBruksanvisning Soundbar 2,7 9 839 SEK 839 NewCondition InStock
  1. Fyndvaror
  2. Ljud & Bild
  3. Hemmabio