Art.nr: X1012245
  • Optimal färgvolym på 100%
  • Optimerad bild med HDR-teknik
  • Dual LED-belysning
  • Quantum Processor Lite
  • Samsungs Premium One Remote

En fyndvara är en produkt som vi av någon anledning fått i retur. Det kan bero på att försändelsen inte har lösts ut, har returnerats inom ångerrättsperioden eller att produkten är ett reparationsexemplar.

En fyndvara är en produkt som vi av någon anledning fått i retur. Det kan bero på att försändelsen inte har lösts ut, har returnerats inom ångerrättsperioden eller att produkten är ett reparationsexemplar.

Upplev nästa nivå av bildkvalitet i stilren design i färgen "Silver Eclipse". Samsung QE43Q64T är en 4K QLED-TV med en kraftfull processor som ger dig en detaljrik bild. Med Quantum Dots får du en optimal färgvolym på 100% som ger din TV livliga och färgrika bilder. Njut av otrolig kontrast och fantastiska detaljer när HDR-tekniken optimerar varje bild. Med din nya Q64T levereras en Samsung Premium One Remote i exklusiv design. Det är allt som behövs för tillgång till massor av innehåll samlat på ett ställe för maximerad underhållning.

Samsung Q60TAUXXC

Upptäck världen i 4K

Den kraftfulla Quantum Processor Lite ger dig nästa nivå av bildkvalitet.  Samsungs processor koordinerar färg, anpassar kontrastförhållandet och styr HDR. Ta del av världen i 4K-upplösning med en detaljrik bild och ett realistisk intryck.

Samsung Q60TAUXXC quantum dots

100% färg

QLED-teknik, baserad på Quantum Dots, ger dig livliga och färgrika bilder i din tv. Du får stöd för att visa optimal färgvolym i formatet DCI-P3 - framtaget för de flesta bioskärmar och HDR-filmer framtagna för TV. Ta del av ljusa scener och exceptionellt klara, intensiva färger. Oavsett vilken ljusstyrka det är i filmen får du alltid 100% färgrymd med klanderfri färgåtergivning.

Samsung Q60TAUXXC Quantum HDR

Quantum HDR-teknik

Med Quantum HDR-teknik optimeras varje bild och gör alla detaljer synliga oavsett ljusnivån i bilden. Spel, filmer och serier med klara och framträdande detaljer kan visas sömlöst i ljusa och mörka områden. Dynamic Tone Mapping med HDR10+ gör det möjligt för filmskaparen att justera färg och kontrast i varje scen och ger djupare svärta och livligare bilddetaljer.

Samsung Q60TAUXXC Dual LED-belysning

Dual LED-belysning

Med Dual LED bakbelysningsteknik i din TV får du en djupare kontrast och en bredare betraktningsvinkel. Se dina filmer och serier precis som de var tänkta att ses.

Samsung Premium One Remote

Smart Hub och Premium One Remote Control

Med Samsungs Premium One Remote, i exklusiv design, behöver du endast en fjärrkontroll för allt innehåll. Genom fjärrkontrollen får du tillgång till massor av underhållning på samma ställe. Du kan även enkelt navigera mellan din kompatibla digitalbox, spelkonsol, dina appar och direktsänd TV.

Samsung Q64TAUXXC ambient mode

Ambient Mode

Dekorera ditt vardagsrum med dina bästa semesterbilder. Med Ambient Mode i din TV, kan du visa upp kollage med flera bilder eller välj att visa dem som ett bildspel, samtidigt som din TV smälter in i inredningen.

Vad är en fyndvara?

En fyndvara är en produkt som vi av olika anledningar har fått i retur. Det kan bero på att försändelsen inte har lösts ut, har returnerats inom ångerrättsperioden eller att produkten är ett reparationsexemplar. Vissa produkter kan ha skadad eller helt sakna originalförpackning eller inneremballage.

Samtliga produkter har genomgått och klarat vår grundliga kvalitetskontroll vad gäller funktion och de levereras alltid med samtliga tillbehör och har alla funktioner som specificerats.
Fyndvaror erbjuder vi till nedsatt pris och de säljs med samma garanti- och ångerrättsvillkor som alla andra varor.

Vad är en fyndvara?

Samtliga produkter har genomgått och klarat vår grundliga kvalitetskontroll vad gäller funktion och de levereras alltid med samtliga tillbehör och har alla funktioner som specificerats.Fyndvaror erbjuder vi till nedsatt pris och de säljs med samma garanti- och ångerrättsvillkor som alla andra varor.

X1012245 Samsung Samsung QE43Q64TAUXXC QE43Q64TAUXXC Upplev nästa nivå av bildkvalitet i stilren design i färgen "Silver Eclipse". Samsung QE43Q64T är en 4K QLED-TV med en kraftfull processor som ger dig en detaljrik bild. Med Quantum Dots får du en optimal färgvolym på 100% som ger din TV livliga och färgrika bilder. Njut av otrolig kontrast och fantastiska detaljer när HDR-tekniken optimerar varje bild. Med din nya Q64T levereras en Samsung Premium One Remote i exklusiv design. Det är allt som behövs för tillgång till massor av innehåll samlat på ett ställe för maximerad underhållning. Upptäck världen i 4K Den kraftfulla Quantum Processor Lite ger dig nästa nivå av bildkvalitet.  Samsungs processor koordinerar färg, anpassar kontrastförhållandet och styr HDR. Ta del av världen i 4K-upplösning med en detaljrik bild och ett realistisk intryck.  100% färg QLED-teknik, baserad på Quantum Dots, ger dig livliga och färgrika bilder i din tv. Du får stöd för att visa optimal färgvolym i formatet DCI-P3 - framtaget för de flesta bioskärmar och HDR-filmer framtagna för TV. Ta del av ljusa scener och exceptionellt klara, intensiva färger. Oavsett vilken ljusstyrka det är i filmen får du alltid 100% färgrymd med klanderfri färgåtergivning. Quantum HDR-teknik Med Quantum HDR-teknik optimeras varje bild och gör alla detaljer synliga oavsett ljusnivån i bilden. Spel, filmer och serier med klara och framträdande detaljer kan visas sömlöst i ljusa och mörka områden. Dynamic Tone Mapping med HDR10+ gör det möjligt för filmskaparen att justera färg och kontrast i varje scen och ger djupare svärta och livligare bilddetaljer. Dual LED-belysning Med Dual LED bakbelysningsteknik i din TV får du en djupare kontrast och en bredare betraktningsvinkel. Se dina filmer och serier precis som de var tänkta att ses. Smart Hub och Premium One Remote Control Med Samsungs Premium One Remote, i exklusiv design, behöver du endast en fjärrkontroll för allt innehåll. Genom fjärrkontrollen får du tillgång till massor av underhållning på samma ställe. Du kan även enkelt navigera mellan din kompatibla digitalbox, spelkonsol, dina appar och direktsänd TV. Ambient Mode Dekorera ditt vardagsrum med dina bästa semesterbilder. Med Ambient Mode i din TV, kan du visa upp kollage med flera bilder eller välj att visa dem som ett bildspel, samtidigt som din TV smälter in i inredningen.  39 - 43 tum 4,5 6 6790 SEK 6790 NewCondition InStock
  1. Fyndvaror
  2. Ljud & Bild
  3. TV