Nyhet

I det här berättelsedrivna singleplayer-spelet tar du rollen som en Jedi-lärling som med precis lyckades undkomma utrensningen efter Order: 66 som beordrades i Episode 3: Revenge of the Sith. För att återbygga Jediorden måste du pussla ihop ditt förflutna och fullborda din träning, utveckla nya förmågor med The Force och lära dig använda din ljussabel samtidigt som du håller dig steget före Imperiet och dess dödliga inkvisitorer.

Medan du lär dig att bemästra dina förmågor får du använda ljussabeln och The Force i episka strider som för tankarna till de intensiva ljussabelduellerna från de första Star Wars-filmerna. Tänk taktiskt innan du attackerar dina fiender, bedöm styrkor och svagheter och använd din Jedi-träning för att besegra dina motståndare och lösa de mysterier du ställs inför.

• Filmliknande och medryckande strider: Jedi: Fallen Order låter dig uppleva hur det är att vara en Jedi. Slå, parera och väj i innovativa ljussabelstrider och ta hjälp av The Force för att övervinna alla hinder. Stridssystemet är lätt att lära sig, men det krävs övning för att bemästra detaljerna och alla nya förmågor du lär dig under äventyrets gång.
  • Början på en ny Jedi-berättelse: I rollen som en före detta lärling på rymmen från Imperiet måste du fullborda din träning innan deras inkvisitorer får reda på att du försöker återuppliva Jediorden. Med hjälp av en tidigare Jediriddare, en vresig pilot och en orädd droid måste du undkomma Imperiets ondskefulla planer i ett berättelsedrivet äventyr. Ta dig an ett stort antal utmaningar fokuserade på strid, utforskning och problemlösning.
  • Galaxen väntar: Gamla skogar, vindsvepta klippor och hemsökta djungler är några av alla unika miljöer du får utforska i Jedi: Fallen Order, och du väljer själv vilken nästa destination blir. I takt med att du låser upp nya förmågor får du anledning att återbesöka platser och utforska dem på nya sätt med hjälp av Kraften. Skynda dig fram, för Imperiet är dig hack i häl och gör allt i sin makt för att utrota allt som återstår av Jediorden.
1009679 Xbox One Xbox One Star Wars Jedi: Fallen Order 1055074 I det här berättelsedrivna singleplayer-spelet tar du rollen som en Jedi-lärling som med precis lyckades undkomma utrensningen efter Order: 66 som beordrades i Episode 3: Revenge of the Sith. För att återbygga Jediorden måste du pussla ihop ditt förflutna och fullborda din träning, utveckla nya förmågor med The Force och lära dig använda din ljussabel samtidigt som du håller dig steget före Imperiet och dess dödliga inkvisitorer. Medan du lär dig att bemästra dina förmågor får du använda ljussabeln och The Force i episka strider som för tankarna till de intensiva ljussabelduellerna från de första Star Wars-filmerna. Tänk taktiskt innan du attackerar dina fiender, bedöm styrkor och svagheter och använd din Jedi-träning för att besegra dina motståndare och lösa de mysterier du ställs inför.  Filmliknande och medryckande strider: Jedi: Fallen Order låter dig uppleva hur det är att vara en Jedi. Slå, parera och väj i innovativa ljussabelstrider och ta hjälp av The Force för att övervinna alla hinder. Stridssystemet är lätt att lära sig, men det krävs övning för att bemästra detaljerna och alla nya förmågor du lär dig under äventyrets gång.Början på en ny Jedi-berättelse: I rollen som en före detta lärling på rymmen från Imperiet måste du fullborda din träning innan deras inkvisitorer får reda på att du försöker återuppliva Jediorden. Med hjälp av en tidigare Jediriddare, en vresig pilot och en orädd droid måste du undkomma Imperiets ondskefulla planer i ett berättelsedrivet äventyr. Ta dig an ett stort antal utmaningar fokuserade på strid, utforskning och problemlösning.Galaxen väntar: Gamla skogar, vindsvepta klippor och hemsökta djungler är några av alla unika miljöer du får utforska i Jedi: Fallen Order, och du väljer själv vilken nästa destination blir. I takt med att du låser upp nya förmågor får du anledning att återbesöka platser och utforska dem på nya sätt med hjälp av Kraften. Skynda dig fram, för Imperiet är dig hack i häl och gör allt i sin makt för att utrota allt som återstår av Jediorden. Xbox spel 599 SEK 599 NewCondition SoldOut
  1. Gaming
  2. Spelkonsoler & spel
  3. Xbox