• 12 megapixlars iSight-kamera
  • A9-chip med 64-bitars arkitektur
  • Kompakt och smidig design
  • Fingeravtrycksläsare & iOS 9

Denna vara säljs ej längre

Du har kommit till en produkt som inte längre finns i vårt sortiment.

Apple iPhone SE 64GB är en kraftfull mobiltelefon med en 4-tum stor skärm, som kommer göra det enkelt med allt ifrån att skriva SMS till att spela spel och kolla film. På utsidan är iPhone SE lik iPhone 5S, men under skärmen hittar du en mängd uppdaterade och kraftfulla komponenter. Telefonens A9-chip är samma avancerade chip som finns i iPhone 6S. Dessutom så har iPhone SE givits en 12-megapixlars kameran, som gör att du kan ta fantastiska bilder och filma i 4K. Resultatet är helt enkelt en iPhone som ser liten ut, men som har tagit ett stort steg.

Populär design

iPhone SE bygger på en otroligt populär design, som Apple har valt att göra ännu bättre. Telefonen är lätt och kompakt samt gjord i kulblästrat aluminium. Vilket ger dig en telefon med len och slät yta som är bekväm att hålla i. Den skarpa 4-tums Retina-skärmen visar allt klart och tydligt. De fasade kanterna med matt finish och den färgmatchade loggan i rostfritt stål fulländar designen.

Kraftfull prestanda

Kärnan i iPhone SE är A9-chippet, samma avancerade chip som du hittar i iPhone 6s. Chippet bygger på en 64-bitars arkitektur som ger blixtsnabba hastigheter och svarstider. Du får även tillgång till bra grafikprestanda vilket kommer göra spel och appar mer detaljerade och snyggare. Du får en iPhone med kraftfull prestanda i ett kompakt format, en iPhone som kommer göra din användarupplevelse till något extra.

M9-rörelseprocessorn är inbäddad direkt i A9-chippet och tar hjälp av accelerometern, kompassen och gyroskopet för att registrera information från dina träningspass, till exempel avstånd och stegantal. Den ser också till att du enkelt kan aktivera Siri genom att bara säga ”Hej Siri”. Ett enkelt och smidigt sätt att förenkla din vardag.

12 megapixlars iSight-kamera

Den kvalitativa iSight-kameran tar lika skarpa och detaljerade stillbilder som på iPhone 6s. Vilket betyder att du med enkelhet kommer kunna fånga dina roligaste ögonblick i hög upplösning. Du kan också filma samt redigera kristallklar video i 4K, med upp till fyra gånger så hög upplösning som video i 1080p HD.

iPhone SE har givetvis också fått ta del av Live Photos, vilket ger liv åt dina stillbilder med både rörelse och ljud. Håll bara ner fingret på en stillbild, så får du uppleva ögonblicken precis före och efter att du tog bilden. Ska även nämna att du kan ta snygga selfies med iPhone SE, förutom den smidiga frontkameran så kan du även använda skärmen som blixt.

Touch ID

Med Touch ID låser du enkelt och säkert upp din iPhone SE. Ditt fingeravtryck är ju faktiskt det perfekta lösenordet: Det finns bara ett och du har det alltid med dig.

iOS 9

IOS 9 är en viktig anledning till att iPhone är så unikt. Operativsystemet har ett snyggt och intuitivt gränssnitt , kraftfulla funktioner samt hög säkerhet. Det fungerar lika smidigt och elegant som det ser ut, allt du gör blir till ett nöje. Apple tillverkar både hårdvaran och operativsystemet för iPhone SE. Därför kommer allting fungera så smidigt tillsammans.

Utbudet av appar på App Store växer ständigt och därmed även möjligheterna att göra iPhone-upplevelsen mer personlig. Utforska App Store, upptäck nya appar och hämta dem med ett tryck. App-store innehåller mer än 1,5 miljoner appar.

230951 Apple Apple iPhone SE 64GB Gold MLXP2KS/A Apple iPhone SE 64GB är en kraftfull mobiltelefon med en 4-tum stor skärm, som kommer göra det enkelt med allt ifrån att skriva SMS till att spela spel och kolla film. På utsidan är iPhone SE lik iPhone 5S, men under skärmen hittar du en mängd uppdaterade och kraftfulla komponenter. Telefonens A9-chip är samma avancerade chip som finns i iPhone 6S. Dessutom så har iPhone SE givits en 12-megapixlars kameran, som gör att du kan ta fantastiska bilder och filma i 4K. Resultatet är helt enkelt en iPhone som ser liten ut, men som har tagit ett stort steg. Populär design iPhone SE bygger på en otroligt populär design, som Apple har valt att göra ännu bättre. Telefonen är lätt och kompakt samt gjord i kulblästrat aluminium. Vilket ger dig en telefon med len och slät yta som är bekväm att hålla i. Den skarpa 4-tums Retina-skärmen visar allt klart och tydligt. De fasade kanterna med matt finish och den färgmatchade loggan i rostfritt stål fulländar designen. Kraftfull prestanda Kärnan i iPhone SE är A9-chippet, samma avancerade chip som du hittar i iPhone 6s. Chippet bygger på en 64-bitars arkitektur som ger blixtsnabba hastigheter och svarstider. Du får även tillgång till bra grafikprestanda vilket kommer göra spel och appar mer detaljerade och snyggare. Du får en iPhone med kraftfull prestanda i ett kompakt format, en iPhone som kommer göra din användarupplevelse till något extra.M9-rörelseprocessorn är inbäddad direkt i A9-chippet och tar hjälp av accelerometern, kompassen och gyroskopet för att registrera information från dina träningspass, till exempel avstånd och stegantal. Den ser också till att du enkelt kan aktivera Siri genom att bara säga ”Hej Siri”. Ett enkelt och smidigt sätt att förenkla din vardag. 12 megapixlars iSight-kamera Den kvalitativa iSight-kameran tar lika skarpa och detaljerade stillbilder som på iPhone 6s. Vilket betyder att du med enkelhet kommer kunna fånga dina roligaste ögonblick i hög upplösning. Du kan också filma samt redigera kristallklar video i 4K, med upp till fyra gånger så hög upplösning som video i 1080p HD.iPhone SE har givetvis också fått ta del av Live Photos, vilket ger liv åt dina stillbilder med både rörelse och ljud. Håll bara ner fingret på en stillbild, så får du uppleva ögonblicken precis före och efter att du tog bilden. Ska även nämna att du kan ta snygga selfies med iPhone SE, förutom den smidiga frontkameran så kan du även använda skärmen som blixt. Touch ID Med Touch ID låser du enkelt och säkert upp din iPhone SE. Ditt fingeravtryck är ju faktiskt det perfekta lösenordet: Det finns bara ett och du har det alltid med dig. iOS 9 IOS 9 är en viktig anledning till att iPhone är så unikt. Operativsystemet har ett snyggt och intuitivt gränssnitt , kraftfulla funktioner samt hög säkerhet. Det fungerar lika smidigt och elegant som det ser ut, allt du gör blir till ett nöje. Apple tillverkar både hårdvaran och operativsystemet för iPhone SE. Därför kommer allting fungera så smidigt tillsammans.Utbudet av appar på App Store växer ständigt och därmed även möjligheterna att göra iPhone-upplevelsen mer personlig. Utforska App Store, upptäck nya appar och hämta dem med ett tryck. App-store innehåller mer än 1,5 miljoner appar. Mobiltelefoner 0 SEK 0 NewCondition Discontinued
  1. Just nu
  2. Lagerpris på dator och mobil
  3. Mobiltelefoner