• 23 MP-kamera med autofokus
  • 5,2"-skärm
  • Vattentålig
  • Snygg och stilren design
  • 2900 mAh-batteri
  • Max 2 per kund

Sony Xperia XZ är Sonys snabba och kvalitativa smartphone som kommer se till att du får en utmärkt mobilupplevelse. Telefonen har givits en kamera med avancerad autofokus och färgåtergivning, som kommer fånga ögonblick i ditt liv om och om igen. Fånga rörliga objekt i alla ljusförhållanden och gör det innan ögonblicket är förbi. Med sin ”Triple Image Sensing Technology”, har kameran hjälp av både en laser för autofokus i mörker och en IR-sensor.

Xperia XZ kommer förinstallerade med appen Xperia Transfer som gör bytet till din nya mobil superenkel och smidig. Med en högsta klassificering för vattentålighet (IP68) kan du tryggt fortsätta ditt telefonsamtal när det regnar. Allt detta och mycket mer med nya Sony Xperia XZ.

23 MP-kamera

Xperia XZ är fullpackad med avancerade fotograferingstekniker som är välkända från andra Xperia-smartphones. Sony har också lagt till tredubbel bildavkänningsteknik så att kameran kan analysera, anpassa och ta perfekta bilder i utmanande situationer. En sensor med laserautofokus mäter avståndet till motivet och levererar skarpa bilder under utmanande ljusförhållanden. Du får dessutom information om synliga färger och IR, så att du kan justera vitbalansen och fånga naturligt färger.

13 MP-frontkamera

Sonys snabbaste kamera hittills går från vänteläge till att ta bilden på mindre än 0,6 sekunder, så du inte missar det där speciella tillfället. Samt att du med en 13 MP-frontkamera kan ta riktigt snygga Selfies. Ta skarpare bilder på dig själv och dina vänner i vidvinkel, kameran fungerar lika bra i svag belysning.

Design

Xperia XZ har en avskalad och stilren design, som med en mjuk och rundad form gör den bekväm att hålla i. Xperia XZ finns i en rad imponerande färger. Baksidan är gjord av ALKALEIDO-metall med hög renhet, vilket gör finishen klar och blank. Med Sonys vattentåliga design behöver du inte vara rädd för lite väta. Xperia XZ är byggd för att tåla vardagens vattenstänk. Så du kan ta spill och plötsliga regnskurar med en klackspark.

Självjusterande laddning

Batteriet kan ta skada av att laddas, men till skillnad från de flesta smartphones använder Xperia XZ intelligent laddning för att se till att batteriet inte förlorar kraft. Eftersom det lär sig hur ditt laddningsmönster ser ut och anpassar sig efter det håller batteriet upp till två gånger så länge.

Xperia Transfer - för enklare byte av mobiltelefon

Alla Sony-smartphones från X-, XZ- och XA1-serierna har appen Xperia Transfer Mobile förinstallerad. Den gör byte av din gamla mobil till din nya Xperia busenkel. För över med SMS, MMS, kontakter, foton och filmer helt utan dator eller sladdar.
Funktionen fungerar oavsett om du tidigare haft en Android-, iOS- eller Windowsmobil.

Sony Sony Xperia XZ Black 1304-8383 Sony Xperia XZ är Sonys snabba och kvalitativa smartphone som kommer se till att du får en utmärkt mobilupplevelse. Telefonen har givits en kamera med avancerad autofokus och färgåtergivning, som kommer fånga ögonblick i ditt liv om och om igen. Fånga rörliga objekt i alla ljusförhållanden och gör det innan ögonblicket är förbi. Med sin ”Triple Image Sensing Technology”, har kameran hjälp av både en laser för autofokus i mörker och en IR-sensor.Xperia XZ kommer förinstallerade med appen Xperia Transfer som gör bytet till din nya mobil superenkel och smidig. Med en högsta klassificering för vattentålighet (IP68) kan du tryggt fortsätta ditt telefonsamtal när det regnar. Allt detta och mycket mer med nya Sony Xperia XZ. 23 MP-kamera Xperia XZ är fullpackad med avancerade fotograferingstekniker som är välkända från andra Xperia-smartphones. Sony har också lagt till tredubbel bildavkänningsteknik så att kameran kan analysera, anpassa och ta perfekta bilder i utmanande situationer. En sensor med laserautofokus mäter avståndet till motivet och levererar skarpa bilder under utmanande ljusförhållanden. Du får dessutom information om synliga färger och IR, så att du kan justera vitbalansen och fånga naturligt färger. 13 MP-frontkamera Sonys snabbaste kamera hittills går från vänteläge till att ta bilden på mindre än 0,6 sekunder, så du inte missar det där speciella tillfället. Samt att du med en 13 MP-frontkamera kan ta riktigt snygga Selfies. Ta skarpare bilder på dig själv och dina vänner i vidvinkel, kameran fungerar lika bra i svag belysning. Design Xperia XZ har en avskalad och stilren design, som med en mjuk och rundad form gör den bekväm att hålla i. Xperia XZ finns i en rad imponerande färger. Baksidan är gjord av ALKALEIDO-metall med hög renhet, vilket gör finishen klar och blank. Med Sonys vattentåliga design behöver du inte vara rädd för lite väta. Xperia XZ är byggd för att tåla vardagens vattenstänk. Så du kan ta spill och plötsliga regnskurar med en klackspark. Självjusterande laddning Batteriet kan ta skada av att laddas, men till skillnad från de flesta smartphones använder Xperia XZ intelligent laddning för att se till att batteriet inte förlorar kraft. Eftersom det lär sig hur ditt laddningsmönster ser ut och anpassar sig efter det håller batteriet upp till två gånger så länge. Xperia Transfer - för enklare byte av mobiltelefon Alla Sony-smartphones från X-, XZ- och XA1-serierna har appen Xperia Transfer Mobile förinstallerad. Den gör byte av din gamla mobil till din nya Xperia busenkel. För över med SMS, MMS, kontakter, foton och filmer helt utan dator eller sladdar.Funktionen fungerar oavsett om du tidigare haft en Android-, iOS- eller Windowsmobil. Mobiltelefoner 4,1 7 3990 SEK 3990 NewCondition InStock
  1. Telefon & GPS
  2. Mobiltelefoner