Art.nr: 1008090
  • Inspelningsfunktion
  • HDMI, VGA & SCART
  • CI+-port för CA-modul
  • USB-ingång för foto, musik och film
  • VESA: 200 x 100

Med B3220HD får du en 32" LED-TV i HD-upplösning med en avancerad mediaspelare som ger dig möjligheten att dela med dig av bilder, musik och filmer men även att spela in dina favoritprogram. Via USB-ingången kan du ansluta en Chromecast eller Apple TV för att streama din underhållning eller få tillgång till Smart-funktioner. Du får en bildskärm med bra upplösning och en rik detaljnivå från både TV-sändningar och annat material.

Skantic 32 tums tv

Digital TV-mottagare

Tack vare CI+-port på sidan av TV:n går det att ansluta en CA-modul (finns som tillbehör) och programkort från programleverantör (abonnemang tecknas separat) för mottagning av betalkanaler direkt i TV:n.

Avancerad mediaspelare

På sidan av din nya 32-tums LED-TV finns en USB-ingång där du enkelt kan ansluta externa hårddiskar och USB-minnen. Så fort du anslutit en USB-enhet till din TV visas en meny för Mediaspelaren på skärmen. Där kan du komma åt innehållet i den anslutna enheten och dela med dig av dina semesterbilder, din favoritmusik eller se på film direkt på skärmen.

Inspelning via USB

Genom USB-ingången har du även möjlighet att spela in dina favoritprogram. När du anslutit en USB-enhet och aktiverat inspelningsfunktionen i menyn kan du välja mellan omedelbar och fördröjd inspelning. Det rekommenderas att minst 2 GB som fritt minne på din lagringsmedia för bästa möjliga inspelning- Önskar du att spela in filmer eller längre program rekommenderas en extern hårddisk.

1008090 Skantic Skantic B3220HD 17MB140 32287DLBN SKANTİC B3220HD Med B3220HD får du en 32" LED-TV i HD-upplösning med en avancerad mediaspelare som ger dig möjligheten att dela med dig av bilder, musik och filmer men även att spela in dina favoritprogram. Via USB-ingången kan du ansluta en Chromecast eller Apple TV för att streama din underhållning eller få tillgång till Smart-funktioner. Du får en bildskärm med bra upplösning och en rik detaljnivå från både TV-sändningar och annat material. Digital TV-mottagare Tack vare CI+-port på sidan av TV:n går det att ansluta en CA-modul (finns som tillbehör) och programkort från programleverantör (abonnemang tecknas separat) för mottagning av betalkanaler direkt i TV:n. Avancerad mediaspelare På sidan av din nya 32-tums LED-TV finns en USB-ingång där du enkelt kan ansluta externa hårddiskar och USB-minnen. Så fort du anslutit en USB-enhet till din TV visas en meny för Mediaspelaren på skärmen. Där kan du komma åt innehållet i den anslutna enheten och dela med dig av dina semesterbilder, din favoritmusik eller se på film direkt på skärmen. Inspelning via USB Genom USB-ingången har du även möjlighet att spela in dina favoritprogram. När du anslutit en USB-enhet och aktiverat inspelningsfunktionen i menyn kan du välja mellan omedelbar och fördröjd inspelning. Det rekommenderas att minst 2 GB som fritt minne på din lagringsmedia för bästa möjliga inspelning- Önskar du att spela in filmer eller längre program rekommenderas en extern hårddisk.  28 - 37 tum 4,8 4 1790 SEK 1790 NewCondition Discontinued
  2. TV
  3. 28 - 37 tum