• Real Game Enhancer +
  • Optimering med Quantum HDR 1500
  • Uppslukande och realistiskt ljud
  • Kraftfull Quantum 4K-processor

Denna vara säljs ej längre

Du har kommit till en produkt som inte längre finns i vårt sortiment.

Upplev den perfekta kombinationen av bild och ljud i stilren design. Samsung QE49Q80T är en 4K QLED-TV som kan förvandla alla dina filmer och serier till 4K UHD. Njut av otrolig kontrast och fantastiska detaljer när HDR-tekniken optimerar varje bild. Upplev ett uppslukande och realistiskt ljud från Samsungs OTS-teknik med fyra inbyggda högtalare som ger dig en slående ljudupplevelse. Med Real Game Enhancer + i din Samsung Q80T får du en TV med omärkbar fördröjning som passar lika bra till gaming som till mysiga filmkvällar.

Samsung Q80TATXXC

Upptäck världen i 4K

Den nya snabba och kraftfulla Quantum 4K-processorn med artificiell intelligens förbättrar bildkvaliteten på allt ditt innehåll för en otrolig bildupplevelse. Tack vare Samsungs uppskalningsteknik analyseras samtliga scener från alla vinklar för att säkerställa att alla dina filmer och serier förvandlas till 4K UHD. Ta del av världen i 4K-upplösning med en detaljrik bild och ett slående realistisk intryck.

Anpassningsbar bild

Samsungs funktion Adaptive Picture justerar TV-inställningarna automatiskt efter ljust från sol, fönster och lampor. Njut av en perfekt bild i din Q80T oavsett vilket ljus du har i rummet.

Quantum HDR-teknik

Med Quantum HDR-teknik optimeras varje bild och gör alla detaljer synliga oavsett ljusnivån i bilden.  Spel, filmer och serier med klara och framträdande detaljer kan visas sömlöst i ljusa och mörka områden.

100% färg

QLED-teknik, baserad på Quantum Dots, ger dig livliga och färgrika bilder i din tv. Du får stöd för att visa optimal färgvolym i formatet DCI-P3 - framtaget för de flesta bioskärmar och HDR-filmer framtagna för TV. Ta del av ljusa scener och exceptionellt klara, intensiva färger. Oavsett vilken ljusstyrka det är i filmen får du alltid 100% färgrymd med klanderfri färgåtergivning.

Uppslukande och realistiskt ljud

Samsungs OTS-teknik använder högtalare i bildens alla hörn för att skapa ett ljud som tycks följa varje rörelse i bilden.

Full LED Local Dimming Silver

Genom att kontrollera ljusstyrkan i olika delar av bilden på Q80T uppnås en fantastisk kontrast med djup svärta och otrolig ljusstyrka.

Real Game Enhancer +

Med Real Game Enhancer+ i din TV från Samsung får du en automatisk omkoppling till ett spelläge som ger omärkbar fördröjning (10ms). Ljudet och bilden anpassas för att ge dig den bästa möjliga spelupplevelsen vilket gör att du får ett ljud med tydlig riktningsbestämning och en bild med mjuka skarpa rörelser. I Samsung Q80T finns också stöd för Freesync (VRR) som ger dig en  snabb och störningsfri anslutning med de bästa kompatibla spelkonsollerna.

Vilken storlek ska jag ha på min nya TV? Får den plats på TV-bänken? Hur ser den ut på väggen?

Testa själv med AR (augmented reality), klicka på bilden:

1012247 Samsung Samsung QE49Q80TATXXC QE49Q80TATXXC Upplev den perfekta kombinationen av bild och ljud i stilren design. Samsung QE49Q80T är en 4K QLED-TV som kan förvandla alla dina filmer och serier till 4K UHD. Njut av otrolig kontrast och fantastiska detaljer när HDR-tekniken optimerar varje bild. Upplev ett uppslukande och realistiskt ljud från Samsungs OTS-teknik med fyra inbyggda högtalare som ger dig en slående ljudupplevelse. Med Real Game Enhancer + i din Samsung Q80T får du en TV med omärkbar fördröjning som passar lika bra till gaming som till mysiga filmkvällar. Upptäck världen i 4K Den nya snabba och kraftfulla Quantum 4K-processorn med artificiell intelligens förbättrar bildkvaliteten på allt ditt innehåll för en otrolig bildupplevelse. Tack vare Samsungs uppskalningsteknik analyseras samtliga scener från alla vinklar för att säkerställa att alla dina filmer och serier förvandlas till 4K UHD. Ta del av världen i 4K-upplösning med en detaljrik bild och ett slående realistisk intryck.  Anpassningsbar bild Samsungs funktion Adaptive Picture justerar TV-inställningarna automatiskt efter ljust från sol, fönster och lampor. Njut av en perfekt bild i din Q80T oavsett vilket ljus du har i rummet.  Quantum HDR-teknik Med Quantum HDR-teknik optimeras varje bild och gör alla detaljer synliga oavsett ljusnivån i bilden.  Spel, filmer och serier med klara och framträdande detaljer kan visas sömlöst i ljusa och mörka områden. 100% färg QLED-teknik, baserad på Quantum Dots, ger dig livliga och färgrika bilder i din tv. Du får stöd för att visa optimal färgvolym i formatet DCI-P3 - framtaget för de flesta bioskärmar och HDR-filmer framtagna för TV. Ta del av ljusa scener och exceptionellt klara, intensiva färger. Oavsett vilken ljusstyrka det är i filmen får du alltid 100% färgrymd med klanderfri färgåtergivning. Uppslukande och realistiskt ljud Samsungs OTS-teknik använder högtalare i bildens alla hörn för att skapa ett ljud som tycks följa varje rörelse i bilden.  Full LED Local Dimming Silver Genom att kontrollera ljusstyrkan i olika delar av bilden på Q80T uppnås en fantastisk kontrast med djup svärta och otrolig ljusstyrka. Real Game Enhancer + Med Real Game Enhancer+ i din TV från Samsung får du en automatisk omkoppling till ett spelläge som ger omärkbar fördröjning (10ms). Ljudet och bilden anpassas för att ge dig den bästa möjliga spelupplevelsen vilket gör att du får ett ljud med tydlig riktningsbestämning och en bild med mjuka skarpa rörelser. I Samsung Q80T finns också stöd för Freesync (VRR) som ger dig en  snabb och störningsfri anslutning med de bästa kompatibla spelkonsollerna. QLED 4,7 14 11990 SEK 11990 NewCondition Discontinued
  2. TV
  3. QLED