• 100 Watt uteffekt per kanal
  • Stöd för 4K Ultra HD
  • Trådlös anslutning med Bluetooth
  • Komplett med 5.1-ljudsystem

Ett komplett paket med 5.1 hemmabioreceiver, högtalare och subwoofer. Allt du behöver för att förvandla ditt vardagsrum till en liten biosalong.

Kraft som imponerar

Med 100 Watt uteffekt per kanal får du ett ljud som fungerar utmärkt till både film, musik och spel. Du får surroundljud och mer levande ljudbild i all typ av media som har stöd för 5.1-ljud, det spelar alltså ingen roll om du spelar ett spel på din spelkonsol eller tittar på film från Netflix.

Stöd för Ultra HD

Denna hemmabioreceiver har stöd för den senaste HDMI-standarden. Möjligheten att hantera 4K-video med 60 bilder per sekund gör att du kan njuta fullt ut av 4K Ultra HD utan försämring.

Strömma musik trådlöst med Bluetooth

Filmer och serier är inte den enda du vill uppleva med bra, fylligt ljud. När du lyssnar på musik vill ha samma levande musikupplevelse och ännu bättre blir det utan kablar som är i vägen. En trådlös anslutning gör det mycket bekvämare. Med Bluetooth blir ljudet felfritt och du har en räckvidd på 10 meter så att du kan byta musik utan att stå vid receivern.

Kom igång med ditt Onkyo-system

Denna video visar hur du enkelt ansluter ditt nya Onkyo-system till din TV. Med en tydlig bakpanel ser du vilka ingångar och utgångar du ska använda dig av. Du får också tips på vart du ska placera alla olika högtalare, perfekt för dig som första gången kopplar in ett större hemmabiosystem hemma i ditt vardagsrum.

• 100 Watt uteffekt per kanal
  • Stöd för 4K Ultra HD och HDR
  • Trådlös anslutning med Bluetooth

4 990:-

Onkyo Onkyo HT-S3800 - Black HT-S3800-B Ett komplett paket med 5.1 hemmabioreceiver, högtalare och subwoofer. Allt du behöver för att förvandla ditt vardagsrum till en liten biosalong. Kraft som imponerar Med 100 Watt uteffekt per kanal får du ett ljud som fungerar utmärkt till både film, musik och spel. Du får surroundljud och mer levande ljudbild i all typ av media som har stöd för 5.1-ljud, det spelar alltså ingen roll om du spelar ett spel på din spelkonsol eller tittar på film från Netflix. Stöd för Ultra HD Denna hemmabioreceiver har stöd för den senaste HDMI-standarden. Möjligheten att hantera 4K-video med 60 bilder per sekund gör att du kan njuta fullt ut av 4K Ultra HD utan försämring. Strömma musik trådlöst med Bluetooth Filmer och serier är inte den enda du vill uppleva med bra, fylligt ljud. När du lyssnar på musik vill ha samma levande musikupplevelse och ännu bättre blir det utan kablar som är i vägen. En trådlös anslutning gör det mycket bekvämare. Med Bluetooth blir ljudet felfritt och du har en räckvidd på 10 meter så att du kan byta musik utan att stå vid receivern. Kom igång med ditt Onkyo-system Denna video visar hur du enkelt ansluter ditt nya Onkyo-system till din TV. Med en tydlig bakpanel ser du vilka ingångar och utgångar du ska använda dig av. Du får också tips på vart du ska placera alla olika högtalare, perfekt för dig som första gången kopplar in ett större hemmabiosystem hemma i ditt vardagsrum. Hemmabioreceiver 2990 SEK 2990 NewCondition InStock
  2. Hemmabio
  3. Hemmabioreceiver