Pioneer HTP-074

Art.nr: 237790
  • 100 Watt uteffekt per kanal
  • Stöd för 4K Ultra HD och HDR
  • Trådlös anslutning med Bluetooth
  • Komplett med 5.1-ljudsystem

Ett komplett paket med hemmabioreceiver och högtalare. Allt du behöver för att förvandla ditt vardagsrum till en liten biosalong. Du får knivskarp bild med 4K Ultra HD och HDR-teknik. Ett imponerande ljud med kraftfull subwoofer och grymma surroundhögtalare.

Perfekt ljud och bild med 5.1 hemmabioreceiver

Denna hemmabioreceiver har stöd för den senaste HDMI-standarden. Möjligheten att hantera 4K-video med 60 bilder per sekund gör att du kan njuta fullt ut av 4K Ultra HD utan försämring. Du har också fullt stöd för HDR, en teknik som höjer kvaliteten avsevärt när du tittar på film. Du får ännu bättre svärta, en högre kontrast och en klarhet i bilden som tidigare var omöjligt.

Att skicka musiken trådlöst till din receiver är lekande lätt. Med en Bluetooth-anslutning kan du spela upp musik från Spotify, Podcasts eller radio direkt från din telefon till ditt högtalarsystem utan kablar.

Förvandla ditt vardagsrum till en biosalong

Med ett komplett 5.1-ljudsystem kan du bygga en riktigt maffig ljudupplevelse hemma. En centerhögtalare som ger tydligare dialog i både film och TV, en kraftfull subwoofer som adderar extra djup och surroundhögtalare som sätter dig i centrum.

Pioneer Pioneer HTP-074 HTP-074 Ett komplett paket med hemmabioreceiver och högtalare. Allt du behöver för att förvandla ditt vardagsrum till en liten biosalong. Du får knivskarp bild med 4K Ultra HD och HDR-teknik. Ett imponerande ljud med kraftfull subwoofer och grymma surroundhögtalare. Perfekt ljud och bild med 5.1 hemmabioreceiver Denna hemmabioreceiver har stöd för den senaste HDMI-standarden. Möjligheten att hantera 4K-video med 60 bilder per sekund gör att du kan njuta fullt ut av 4K Ultra HD utan försämring. Du har också fullt stöd för HDR, en teknik som höjer kvaliteten avsevärt när du tittar på film. Du får ännu bättre svärta, en högre kontrast och en klarhet i bilden som tidigare var omöjligt. Att skicka musiken trådlöst till din receiver är lekande lätt. Med en Bluetooth-anslutning kan du spela upp musik från Spotify, Podcasts eller radio direkt från din telefon till ditt högtalarsystem utan kablar. Förvandla ditt vardagsrum till en biosalong Med ett komplett 5.1-ljudsystem kan du bygga en riktigt maffig ljudupplevelse hemma. En centerhögtalare som ger tydligare dialog i både film och TV, en kraftfull subwoofer som adderar extra djup och surroundhögtalare som sätter dig i centrum. Hemmabiosystem 4990 SEK 4990 NewCondition InStock
  2. Hemmabio
  3. Hemmabiosystem