Lagerrensning

Andersson PLS 1.2 är din kraftfulla portabla högtalare i robust design som du tack vare batteridriften enkelt tar med dig överallt där underhållning krävs. Berika din omgivning med musik exempelvis inuti eller utanför hemmet alternativt på stranden och du ansluter din ljudkälla genom Bluetooth, 3,5 mm AUX-kabel eller ett simpelt USB-minne med musik och du är redo för två nöjesfyllda timmar på en laddning eller hela dygnet med strömkabeln inkopplad.

Lättöverskådliga kontroller

På ovansidan hittar du lättöverskådliga kontroller som ger dig de mest väsentliga egenskaper för att du skall kunna styra över allt som spelas upp. Särskilda egenskaper är att du kan välja mellan olika och förinställda lägen på equalisern för att hitta rätt ljudåtergivning som passar just dig och musiken du väljer att spela upp.

Andersson PLS 1.2

Du har en enkel batterinivå-indikator och trycker du på knappen "Light" tänder du LED-ljuset som är placerad i mitten av knappsatsen för att lysa upp de olika knapparna i mörker.

Bra teknik för mycket effekt

Tack var en integrerad förstärkare i hög kvalitet med specialiserad DSP (Digital Signal Processor) möjliggörs bättre prestanda till dina högtalare utan att kräva större och tyngre batterier. I den totala uteffekten på 60 Watt får du en rapp bas i 6,5" högtalarelementet och 2" varianten levererar klar diskant samtidigt som de är fullt kapabla till att spela musik med både hög volym samt kvalitet.

Flera anslutningsmöjligheter

Du sammankopplar enkelt din smartphone eller andra kompatibla enheter genom Bluetooth alternativt valfri ljudkälla till 3,5 mm AUX-ingången. Du kan även spela upp musik genom ett USB-minne med dina favoritlåtar men även ladda din smartphone i den andra USB-porten med 5 V strömstyrka. Vill man skapa ännu festligare stämning är det möjligt att koppla in två separata mikrofoner i vardera 6,3 mm-ingång för karaoke-fest med drag i.

Oavsett vad du väljer så är det otroligt enkelt att komma igång för att snabbt liva upp stämningen med din favoritmusik. Alla dessa fysiska anslutningar hittas lättåtkomligt på sidan av din högtalare och de har även effektivt skydd mot vatten och skräp som exempelvis sand som annars lätt kan leta sig in.

Ta enkelt med dig din favoritmusik även sladdlöst

Högtalaren laddar du enkelt upp med den medföljande strömadaptern och om du vill använda den trådlöst gör du det i upp till 2 timmar på en laddning. Bärbar med låg vikt på 6 kg men ännu lättare att transportera tack vare det utfällbara handtaget för att kunna luta och rulla på två integrerade hjul.

• Energieffektiv förstärkare med DSP ger kraftfullt ljud på 100 Watt
  • Anslut med Bluetooth och AUX
  • Ingångar för USB och mikrofoner

699:-

• Anslut med Bluetooth och AUX
  • Ingångar för USB och mikrofoner

699:-

Andersson Andersson PLS 1.2 Andersson PLS 1.2 är din kraftfulla portabla högtalare i robust design som du tack vare batteridriften enkelt tar med dig överallt där underhållning krävs. Berika din omgivning med musik exempelvis inuti eller utanför hemmet alternativt på stranden och du ansluter din ljudkälla genom Bluetooth, 3,5 mm AUX-kabel eller ett simpelt USB-minne med musik och du är redo för två nöjesfyllda timmar på en laddning eller hela dygnet med strömkabeln inkopplad. Lättöverskådliga kontroller På ovansidan hittar du lättöverskådliga kontroller som ger dig de mest väsentliga egenskaper för att du skall kunna styra över allt som spelas upp. Särskilda egenskaper är att du kan välja mellan olika och förinställda lägen på equalisern för att hitta rätt ljudåtergivning som passar just dig och musiken du väljer att spela upp. Du har en enkel batterinivå-indikator och trycker du på knappen "Light" tänder du LED-ljuset som är placerad i mitten av knappsatsen för att lysa upp de olika knapparna i mörker. Bra teknik för mycket effekt Tack var en integrerad förstärkare i hög kvalitet med specialiserad DSP (Digital Signal Processor) möjliggörs bättre prestanda till dina högtalare utan att kräva större och tyngre batterier. I den totala uteffekten på 60 Watt får du en rapp bas i 6,5" högtalarelementet och 2" varianten levererar klar diskant samtidigt som de är fullt kapabla till att spela musik med både hög volym samt kvalitet. Flera anslutningsmöjligheter Du sammankopplar enkelt din smartphone eller andra kompatibla enheter genom Bluetooth alternativt valfri ljudkälla till 3,5 mm AUX-ingången. Du kan även spela upp musik genom ett USB-minne med dina favoritlåtar men även ladda din smartphone i den andra USB-porten med 5 V strömstyrka. Vill man skapa ännu festligare stämning är det möjligt att koppla in två separata mikrofoner i vardera 6,3 mm-ingång för karaoke-fest med drag i.Oavsett vad du väljer så är det otroligt enkelt att komma igång för att snabbt liva upp stämningen med din favoritmusik. Alla dessa fysiska anslutningar hittas lättåtkomligt på sidan av din högtalare och de har även effektivt skydd mot vatten och skräp som exempelvis sand som annars lätt kan leta sig in. Ta enkelt med dig din favoritmusik även sladdlöst Högtalaren laddar du enkelt upp med den medföljande strömadaptern och om du vill använda den trådlöst gör du det i upp till 2 timmar på en laddning. Bärbar med låg vikt på 6 kg men ännu lättare att transportera tack vare det utfällbara handtaget för att kunna luta och rulla på två integrerade hjul. Med batteri 499 SEK 499 NewCondition InStock
  2. Högtalare
  3. Bluetooth-högtalare
  4. Med batteri