Bluetooth-högtalaren Limited Label ML-100 är en kompakt och portabel högtalare som är perfekt att ta med som sällskap och underhållning till alla dina aktiviteter. Låt inte dåligt väder stoppa dig, högtalaren är byggd i ett vattentåligt material för att kunna följa med dig ut.

Spela musik trådlöst med Bluetooth

Anslut din trådlösa högtalare enkelt via Bluetooth 4.2 som ger dig en räckvidd på upp till 10 meter. Du behöver med andra ord inte sitta still med den digitala enheten som styr din Bluetooth-högtalare ML-100 från Limited Label.

Om det ringer ett samtal till den mobiltelefon som används för uppspelning av musik kommer musiken att pausas. Ljudet från samtalet spelas inte upp via högtalaren, du behöver med andra ord inte vara orolig för att alla i din närhet hör vad som sägs. När samtalet är avslutat ansluter enheterna automatiskt till varandra igen och uppspelningen fortsätter.

Liten men kraftfull

ML-100 väger endast 1,44kg och är perfekt att ta med sig som portabel underhållning. Med det kraftfull batteriet på 4000 mAh får du en lång speltid på upp till 8 timmar där du kan lyssna på din favoritmusik hela dagen utan avbrott.

Limited label ML-100 färgskiftande bluetooth-högtalare

Färgskiftande LED-belysning

Den portabla Bluetooth-högtalare ML-100 är inte bara ett perfekt sällskap, den har även färgskiftande effekter. Genom fjärrkontrollen kan du välja att aktivera den färgskiftande belysningen och dess intensitet.  Perfekt för dig som vill sätta lite extra guld i tillvaron genom LED-belysning i olika färger som förhöjer din upplevelse. Skapa lite extra mysig stämning en sen sommarkväll vid stranden eller på altanen med din färgskiftande högtalare.

Vattentålig med IPX4-certifiering

Limited Labels portabla Bluetooth-högtalare är byggd med slitstarka material för att du ska kunna njuta av din underhållning oavsett väder och omgivning. Högtalaren har en IPX4-certifiering vilket gör att den är vattentålig och redo för att följa med ut i duggregnet.

Medföljande tillbehör

I förpackningen finner du utöver högtalaren en usb-laddningskabel, fjärrkontroll och en bruksanvisning.

(13 st)
  • Upp till 10 timmars speltid
  • Sammanlagd effekt på 40 W
  • Vattentålig med IPX7-certifiering

499:-

(13 st)
  • Upp till 10 timmars speltid
  • Sammanlagd effekt på 40 W
  • Vattentålig med IPX7-certifiering

499:-

Limited Label Limited Label ML-100 LT-LS003 Bluetooth-högtalaren Limited Label ML-100 är en kompakt och portabel högtalare som är perfekt att ta med som sällskap och underhållning till alla dina aktiviteter. Låt inte dåligt väder stoppa dig, högtalaren är byggd i ett vattentåligt material för att kunna följa med dig ut.  Spela musik trådlöst med Bluetooth Anslut din trådlösa högtalare enkelt via Bluetooth 4.2 som ger dig en räckvidd på upp till 10 meter. Du behöver med andra ord inte sitta still med den digitala enheten som styr din Bluetooth-högtalare ML-100 från Limited Label.  Om det ringer ett samtal till den mobiltelefon som används för uppspelning av musik kommer musiken att pausas. Ljudet från samtalet spelas inte upp via högtalaren, du behöver med andra ord inte vara orolig för att alla i din närhet hör vad som sägs. När samtalet är avslutat ansluter enheterna automatiskt till varandra igen och uppspelningen fortsätter. Liten men kraftfull ML-100 väger endast 1,44kg och är perfekt att ta med sig som portabel underhållning. Med det kraftfull batteriet på 4000 mAh får du en lång speltid på upp till 8 timmar där du kan lyssna på din favoritmusik hela dagen utan avbrott.  Färgskiftande LED-belysning Den portabla Bluetooth-högtalare ML-100 är inte bara ett perfekt sällskap, den har även färgskiftande effekter. Genom fjärrkontrollen kan du välja att aktivera den färgskiftande belysningen och dess intensitet.  Perfekt för dig som vill sätta lite extra guld i tillvaron genom LED-belysning i olika färger som förhöjer din upplevelse. Skapa lite extra mysig stämning en sen sommarkväll vid stranden eller på altanen med din färgskiftande högtalare. Vattentålig med IPX4-certifiering Limited Labels portabla Bluetooth-högtalare är byggd med slitstarka material för att du ska kunna njuta av din underhållning oavsett väder och omgivning. Högtalaren har en IPX4-certifiering vilket gör att den är vattentålig och redo för att följa med ut i duggregnet.  Medföljande tillbehör I förpackningen finner du utöver högtalaren en usb-laddningskabel, fjärrkontroll och en bruksanvisning.  Med batteri 399 SEK 399 NewCondition InStock
  2. Högtalare
  3. Bluetooth-högtalare
  4. Med batteri