I detta paket får du ljudprodukter i hög kvalitet både för uppspelning för flera genom Kilburn II men även bara för dig med Major III BT. Få en kraftfull och portabel Marshall-högtalare med Bluetooth-anslutning och lång batteritid på över 20 timmar och även ett par trådlösa och kraftfulla Marshall-hörlurar med över 30 timmar speltid.

Marshall Kilburn II - Black

Marshalls trådlösa Bluetooth-högtalare Kilburn II har både ett av marknadens bästa ljud och Marshalls tidlösa design. Med stereohögtalare på 36W och en vikt på endast 3 kg flyttar Kilburn II gränserna på hur ljudet i en bärbar högtalare ska låta. Högtalaren producerar ett tydligt mellanregister, djup bas och utökade diskanter som är helt oöverträffade för en högtalare av denna storlek.

I legendarisk Rock’n’roll-anda är Kilburn II utrustad med en fast metallgrill som är en hyllning till den grill som finns på många mikrofoner och en gitarrinspirerad bärrem för enkel transport. De infällda metallhörnen och en vattentålig design gör den extremt robust och hållbar.

Parkoppla enkelt två enheter med den senaste Bluetooth-teknologin och njut av musiken i över 20 timmar. Högtalaren är utrustad med analoga ljudreglage, där du enkelt kan anpassa volym, bas och diskant efter dina önskemål.

Batteritid på över 20 timmar

Marshall Kilburn II har en imponerande batteritid på över 20 timmar för användning hela dagen och natten lång. Med sin snabbladdning så räcker det med endast 20 minuters laddning för att batteriet ska räcka för musik i 3 timmar.
Högtalaren blir fulladdad på endast 2.5 timmar.

Anslut flera enheter med Bluetooth 5.0

Parkoppla din smartphone med Kilburn II och njut av friheten med Bluetooth. Högtalaren har inbyggd Bluetooth och du kan snabbt och lätt strömma musik från din telefon, surfplatta eller dator. Räckvidden på upp till 9 meter gör att du kan röra dig fritt utan att musiken glappar eller bryts. Kilburn II kommer med en flervärdsfunktion så att du enkelt kan koppla in och växla mellan två Bluetooth-enheter. Du och din kompis kan turas om spela det ni vill höra.

Marshall Kilburn II - Portable Speaker

Stilren, ikonisk Marshall-design

Marshall Kilburn II, en stilikon bland alla Bluetooth-högtalare på marknaden. Den ikoniska Marshall-designen är oslagbar och kommer bara att åldras med värdighet med åren. Både ljudet och designen kommer dra till sig publik - en fröjd för öga och öra helt enkelt. Med en bärrem som har tydliga influenser från en äkta gitarr-bärrem från Marshall är det bekvämt att hänga över axel. Den är också avtagbar om du vill ha högtalaren stående utan rem.

Marshall Kilburn II - Portable Speaker

Justera bas och diskant med en enkel vridning

För att få till det bästa möjliga ljudet kan du justera bas, diskant och volym med varsin analog kontrollratt. Perfekt om du vill ändra ljudbild beroende på vilken genre som spelas.

Bredvid ljudreglagen finns en tydlig batteriindikator där du snabbt ser om det är dags att ladda högtalaren.

Marshall Major III BT - Black

Marshall Major III BT tar serien av trådlösa hörlurar till nästa nivå med nya inslag i design och komfort samt bibehållet karaktäristiskt utseende samt trivsamma ljudbild. Du får en sammanlagd trådlös speltid på 30 timmar samt Bluetooth aptX som ger stöd för högupplöst ljud i hörlurar du vill använda hela dagen.

-"Marshall Major 3 har fått små men viktiga uppdateringar"

-"Den stora nyheten är de dynamiska 40 millimeters-elementen som har optimerats och trimmats för bättre ljudkvalitet. Här finns precis som tidigare ordentligt med volymresurser liksom en blytung bas med stor närvaro. De största märkbara förbättringarna gäller diskanten och det övre mellanregistret som är betydligt klarare och detaljerat än tidigare."

Ta del av hela recensionen hos M3 genom att klicka på länken här om ni vill läsa mer.

Få klart och kraftfullt ljud med trådlös överföring i 30 timmar

Inuti dina nya hörlurar finns dynamiska drivelement på 40 mm som inte bara ger fyllig basåtergivning, men även en utmärkt balans och klarhet i mellanregister och diskant. Med stöd för Bluetooth aptX möjliggörs en högre bitrate som inte bara optimerar trådlös överföring av högupplöst ljud, utan ger även perfekt synkronisering mellan ljud och bild om du ser på film eller serier. Räckvidden på tio meter ger bra signalstyrka med din smartphone i fickan och ger trivsam rörelsefrihet i hemmet. Du får över 30 timmar speltid och på bara 3 timmar laddar du dessa till sin fulla kapacitet.

Skulle batteriet som kan ge 30 timmar trådlös uppspelning mot förmodan ta slut kan du även använda dina hörlurar med den medföljande spiralformade och gummibeklädda 3,5 mm AUX-kabeln som du ansluter i den högra hörluren och direkt till ljudkällan. Vill du dela med dig av underhållningen kan du även i samma anslutning koppla in ytterligare ett par hörlurar.

Full kontroll över samtal och underhållning

Den guldfärgade knappen på vänster kåpa är din fjärrkontroll som ger dig övergripande kontroll. Hantera samtal när du är ansluten till din smartphone då du kan svara, avsluta samt avvisa samtalen i din telefon. Lyssnar du exempelvis på musik eller bra poddar kan du starta, pausa eller välja spår sporadiskt i spellistan. Allt genom hantering av en enda knapp som alltid är lika lättillgänglig.

Utvecklad design och komfort

Ett huvudband utformat för utmärkt passform och skönare öronkuddar i ny utformning med en elegantare känsla gör dina nya hörlurar snygga och trivsamma att använda i timmar. Nättare känsla med fritt roterande 3D-leder som smälter in ytterligare och du har kvar samma vikbara konstruktion som gör dem lättare att få med dig i både väskan eller att förvara i hemmet.

Marshall Marshall Kilburn II + Major III BT Summer Bundle 1005273 I detta paket får du ljudprodukter i hög kvalitet både för uppspelning för flera genom Kilburn II men även bara för dig med Major III BT. Få en kraftfull och portabel Marshall-högtalare med Bluetooth-anslutning och lång batteritid på över 20 timmar och även ett par trådlösa och kraftfulla Marshall-hörlurar med över 30 timmar speltid. Marshall Kilburn II - Black Marshalls trådlösa Bluetooth-högtalare Kilburn II har både ett av marknadens bästa ljud och Marshalls tidlösa design. Med stereohögtalare på 36W och en vikt på endast 3 kg flyttar Kilburn II gränserna på hur ljudet i en bärbar högtalare ska låta. Högtalaren producerar ett tydligt mellanregister, djup bas och utökade diskanter som är helt oöverträffade för en högtalare av denna storlek.I legendarisk Rock’n’roll-anda är Kilburn II utrustad med en fast metallgrill som är en hyllning till den grill som finns på många mikrofoner och en gitarrinspirerad bärrem för enkel transport. De infällda metallhörnen och en vattentålig design gör den extremt robust och hållbar.Parkoppla enkelt två enheter med den senaste Bluetooth-teknologin och njut av musiken i över 20 timmar. Högtalaren är utrustad med analoga ljudreglage, där du enkelt kan anpassa volym, bas och diskant efter dina önskemål. Batteritid på över 20 timmar Marshall Kilburn II har en imponerande batteritid på över 20 timmar för användning hela dagen och natten lång. Med sin snabbladdning så räcker det med endast 20 minuters laddning för att batteriet ska räcka för musik i 3 timmar.Högtalaren blir fulladdad på endast 2.5 timmar. Anslut flera enheter med Bluetooth 5.0 Parkoppla din smartphone med Kilburn II och njut av friheten med Bluetooth. Högtalaren har inbyggd Bluetooth och du kan snabbt och lätt strömma musik från din telefon, surfplatta eller dator. Räckvidden på upp till 9 meter gör att du kan röra dig fritt utan att musiken glappar eller bryts. Kilburn II kommer med en flervärdsfunktion så att du enkelt kan koppla in och växla mellan två Bluetooth-enheter. Du och din kompis kan turas om spela det ni vill höra. Stilren, ikonisk Marshall-design Marshall Kilburn II, en stilikon bland alla Bluetooth-högtalare på marknaden. Den ikoniska Marshall-designen är oslagbar och kommer bara att åldras med värdighet med åren. Både ljudet och designen kommer dra till sig publik - en fröjd för öga och öra helt enkelt. Med en bärrem som har tydliga influenser från en äkta gitarr-bärrem från Marshall är det bekvämt att hänga över axel. Den är också avtagbar om du vill ha högtalaren stående utan rem. Justera bas och diskant med en enkel vridning  För att få till det bästa möjliga ljudet kan du justera bas, diskant och volym med varsin analog kontrollratt. Perfekt om du vill ändra ljudbild beroende på vilken genre som spelas.Bredvid ljudreglagen finns en tydlig batteriindikator där du snabbt ser om det är dags att ladda högtalaren. Marshall Major III BT - Black Marshall Major III BT tar serien av trådlösa hörlurar till nästa nivå med nya inslag i design och komfort samt bibehållet karaktäristiskt utseende samt trivsamma ljudbild. Du får en sammanlagd trådlös speltid på 30 timmar samt Bluetooth aptX som ger stöd för högupplöst ljud i hörlurar du vill använda hela dagen. -"Marshall Major 3 har fått små men viktiga uppdateringar" -"Den stora nyheten är de dynamiska 40 millimeters-elementen som har optimerats och trimmats för bättre ljudkvalitet. Här finns precis som tidigare ordentligt med volymresurser liksom en blytung bas med stor närvaro. De största märkbara förbättringarna gäller diskanten och det övre mellanregistret som är betydligt klarare och detaljerat än tidigare." Ta del av hela recensionen hos M3 genom att klicka på länken här om ni vill läsa mer. Få klart och kraftfullt ljud med trådlös överföring i 30 timmar Inuti dina nya hörlurar finns dynamiska drivelement på 40 mm som inte bara ger fyllig basåtergivning, men även en utmärkt balans och klarhet i mellanregister och diskant. Med stöd för Bluetooth aptX möjliggörs en högre bitrate som inte bara optimerar trådlös överföring av högupplöst ljud, utan ger även perfekt synkronisering mellan ljud och bild om du ser på film eller serier. Räckvidden på tio meter ger bra signalstyrka med din smartphone i fickan och ger trivsam rörelsefrihet i hemmet. Du får över 30 timmar speltid och på bara 3 timmar laddar du dessa till sin fulla kapacitet. Skulle batteriet som kan ge 30 timmar trådlös uppspelning mot förmodan ta slut kan du även använda dina hörlurar med den medföljande spiralformade och gummibeklädda 3,5 mm AUX-kabeln som du ansluter i den högra hörluren och direkt till ljudkällan. Vill du dela med dig av underhållningen kan du även i samma anslutning koppla in ytterligare ett par hörlurar. Full kontroll över samtal och underhållning Den guldfärgade knappen på vänster kåpa är din fjärrkontroll som ger dig övergripande kontroll. Hantera samtal när du är ansluten till din smartphone då du kan svara, avsluta samt avvisa samtalen i din telefon. Lyssnar du exempelvis på musik eller bra poddar kan du starta, pausa eller välja spår sporadiskt i spellistan. Allt genom hantering av en enda knapp som alltid är lika lättillgänglig. Utvecklad design och komfort Ett huvudband utformat för utmärkt passform och skönare öronkuddar i ny utformning med en elegantare känsla gör dina nya hörlurar snygga och trivsamma att använda i timmar. Nättare känsla med fritt roterande 3D-leder som smälter in ytterligare och du har kvar samma vikbara konstruktion som gör dem lättare att få med dig i både väskan eller att förvara i hemmet.  Med batteri 3490 SEK 3490 NewCondition InStock
  2. Högtalare
  3. Bluetooth-högtalare
  4. Med batteri