Ultimate Ears Wonderboom 2 är en mångsidig bluetooth-högtalare i roliga färgkombinationer med lång batteritid och fyllig bas. Trots sin kompakta storlek ger den trådlösa högtalaren ett klart och balanserat 360 graders ljud med djup bas vilket gör att du kan njuta till fullo av dina favoritlåtar. Den vatten- och dammtät konstruktionen gör den till ett perfekt sällskap både på stranden och på cykelturen, oavsett väder.

Ultimate Ears Wonderboom 2 visar sin vattentäta funktion under vatten
Ultimate Ears Wonderboom 2 är en vattentät bluetooth-högtalare

"Förvånansvärt bra ljud. Prisvärd!"

"För att vara en så pass liten och charmig högtalare har den förvånansvärt lång batteritid och bra volym- och basresurser. Den är mycket enkel att använda, praktisk att ha med sig och är fullständigt damm- och vattentålig."

Portabel med bra ljudupplevelse

Oavsett om du vill få en riktigt bra upplevelse med fyllig bas på festen eller använda Wonderboom 2 som en högtalare till din dator är den en utmärkt val för ditt ljud. Trots sin lilla storlek ger bluetooth-högtalaren ett klart och balanserat 360 graders ljud med djup bas. Den är kompakt, portabel och trådlös vilket gör att den är redo att följa med dig på alla dina äventyr - både i hemmet men även utomhus. Med sin långa batteritid på upp till 13 timmar kan du utan problem lyssna på musik under hela dagen.

Bluetooth-högtalaren Wonderboom 2 från Ultimate Ears får vatten på sig

Tåligt och flytbart sällskap

Med en IP67-certifiering är Wonderboom 2 från Ultimate Ears vatten- och dammtät. Bluetooth-högtalaren flyter i vatten men tål även att ligga 1 meter under vattenytan i upp till 30 minuter. Med den flytbara egenskapen blir Wonderboom 2 ett perfekt och bekymmerslöst sällskap på stranden eller vid poolen.

Skejtare hoppar över en Wonderboom 2 från Ultimate Ears med en skateboard

Parkoppla för mer musik

Med Wonderboom 2 kan du styra din musik direkt från högtalaren utan att behöva ta fram din mobiltelefon varje gång du vill byta låt. Med en endaste knapp kan du byta låt och justera volymen direkt på högtalaren. Enklare än så blir det inte.

Två

Vill du få ännu högre musik och bättre fart på festen eller njuta av ett trådlöst stereoljud kan du snabbt parkoppla  två Wonderbom 2. Du kan även koppla samman Wonderboom 2 med den äldre generationen av Wonderboom för högre musik (endast mono-ljud).

Ultimate Ears Ultimate Ears Wonderboom 2 - Deep Space Black 984-001561 Ultimate Ears Wonderboom 2 är en mångsidig bluetooth-högtalare i roliga färgkombinationer med lång batteritid och fyllig bas. Trots sin kompakta storlek ger den trådlösa högtalaren ett klart och balanserat 360 graders ljud med djup bas vilket gör att du kan njuta till fullo av dina favoritlåtar. Den vatten- och dammtät konstruktionen gör den till ett perfekt sällskap både på stranden och på cykelturen, oavsett väder.  "Förvånansvärt bra ljud. Prisvärd!" "För att vara en så pass liten och charmig högtalare har den förvånansvärt lång batteritid och bra volym- och basresurser. Den är mycket enkel att använda, praktisk att ha med sig och är fullständigt damm- och vattentålig." Portabel med bra ljudupplevelse Oavsett om du vill få en riktigt bra upplevelse med fyllig bas på festen eller använda Wonderboom 2 som en högtalare till din dator är den en utmärkt val för ditt ljud. Trots sin lilla storlek ger bluetooth-högtalaren ett klart och balanserat 360 graders ljud med djup bas. Den är kompakt, portabel och trådlös vilket gör att den är redo att följa med dig på alla dina äventyr - både i hemmet men även utomhus. Med sin långa batteritid på upp till 13 timmar kan du utan problem lyssna på musik under hela dagen.  Tåligt och flytbart sällskap Med en IP67-certifiering är Wonderboom 2 från Ultimate Ears vatten- och dammtät. Bluetooth-högtalaren flyter i vatten men tål även att ligga 1 meter under vattenytan i upp till 30 minuter. Med den flytbara egenskapen blir Wonderboom 2 ett perfekt och bekymmerslöst sällskap på stranden eller vid poolen. Parkoppla för mer musik Med Wonderboom 2 kan du styra din musik direkt från högtalaren utan att behöva ta fram din mobiltelefon varje gång du vill byta låt. Med en endaste knapp kan du byta låt och justera volymen direkt på högtalaren. Enklare än så blir det inte. Vill du få ännu högre musik och bättre fart på festen eller njuta av ett trådlöst stereoljud kan du snabbt parkoppla  två Wonderbom 2. Du kan även koppla samman Wonderboom 2 med den äldre generationen av Wonderboom för högre musik (endast mono-ljud).  Med batteri 990 SEK 990 NewCondition InStock
  2. Högtalare
  3. Bluetooth-högtalare
  4. Med batteri