Art.nr: 188034
  • Bluetooth 3.0
  • Stereoheadset
  • NFC* / One-touch music
  • Upp till 6 timmar taltid
  • Laddare medföljer

Sony SBH-20 är ett trådlöst Bluetooth-stereoheadset som kombinerar smart design med ett imponerande ljud för en perfekt upplevelse, oavsett om man använder det för samtal eller för musiklyssning. Laddare medföljer.

One-touch Music

Med NFC* är det lättare än att ansluta en kabel. Koppla din telefon till det trådlösa headsetet genom att låta telefon och headset nudda varandra*. NFC-tekniken är lite som magi i sin enkelhet.

Kristallklart ljud

Sony SBH-20 är ett lättanvänt stereoheadset från Sony med samtalsknappar och musikkontroller för enkel hantering. Njut av mastig basåtergivning och det dynamiska ljudet i ditt nya headset. Med HD Voice får personen man talar med känslan av att ni befinner er i samma rum**. Tack vare trådlös Bluetooth-teknik kan man röra sig fritt och ändå njuta av din favoritmusik från din smartphone.

Design

Ditt nya headset är designat med en säker och roterbar klämma som gör det enkelt att bära med sig. En ergonomisk strömknapp och tydliga taktila musikkontroller gör headsetet både enkelt att använda och snyggt att titta på.

*  OBS! Telefonen måste vara NFC-aktiverad för att denna funktion skall fungera. Om inte gäller vanlig Bluetooth-koppling.

** Full HD Voice-kompatibilitet är beroende av telefon och nätverkstillgänglighet. Det här stereoheadsetet kan användas med HD Voice.

(27 st)
  • Vattentåligt, IP57
  • Multipoint-kommunikation
  • Ljudbokmärken

599:-

Sony Sony SBH-20 Black 1270-7812 Sony SBH-20 är ett trådlöst Bluetooth-stereoheadset som kombinerar smart design med ett imponerande ljud för en perfekt upplevelse, oavsett om man använder det för samtal eller för musiklyssning. Laddare medföljer.One-touch MusicMed NFC* är det lättare än att ansluta en kabel. Koppla din telefon till det trådlösa headsetet genom att låta telefon och headset nudda varandra*. NFC-tekniken är lite som magi i sin enkelhet.Kristallklart ljudSony SBH-20 är ett lättanvänt stereoheadset från Sony med samtalsknappar och musikkontroller för enkel hantering. Njut av mastig basåtergivning och det dynamiska ljudet i ditt nya headset. Med HD Voice får personen man talar med känslan av att ni befinner er i samma rum**. Tack vare trådlös Bluetooth-teknik kan man röra sig fritt och ändå njuta av din favoritmusik från din smartphone.DesignDitt nya headset är designat med en säker och roterbar klämma som gör det enkelt att bära med sig. En ergonomisk strömknapp och tydliga taktila musikkontroller gör headsetet både enkelt att använda och snyggt att titta på.*  OBS! Telefonen måste vara NFC-aktiverad för att denna funktion skall fungera. Om inte gäller vanlig Bluetooth-koppling.** Full HD Voice-kompatibilitet är beroende av telefon och nätverkstillgänglighet. Det här stereoheadsetet kan användas med HD Voice. Handsfree 4,4 50 399 SEK 399 NewCondition Discontinued
  2. Hörlurar
  3. Handsfree