Sony MDR-ZX310 är lätta men sin vikt till trots huserar det två stora drivelement på 30 mm som ser till att all din favoritmusik låter bra. Hörlurarna har en god ljudbild som lämpar sig perfekt till såväl klassisk musik som modern musik. Dialog och filmljud är också behagligt, du får en imponerande klarhet när du lyssnar på till exempel radio eller podcast. Perfekt för alla lyssnare helt enkelt.

Smart och bekväm design

Eftersom MDR-ZX310 håller en såpass låg vikt är dom riktigt bekväma att ha på sig, du glömmer nästan av att dom sitter på. Men det är inte bara passformen som blir fulländad tack vare den smarta designen. Du kan också enkelt vika ihop hörlurarna för att förvara dom säkert och tryggt i väska eller låda. Perfekt om du pendlar eller ska resa och du vill att hörluren ska ta så lite plats som möjligt när du inte använder dom.

Hörlurarna har också vadderade kåpor som hjälper till att stänga ute oljud så att du kan njuta av din favoritmusik utan avbrott. Det läcker också ut mindre ljud så att du inte stör andra i din omgivning.

(10 st)
  • Lyssna trådlöst med Bluetooth
  • Upp till 12 timmar batteritid
  • Tåligt resefodral medföljer

299:-

(10 st)
  • Lyssna trådlöst med Bluetooth
  • Upp till 12 timmar batteritid
  • Tåligt resefodral medföljer

299:-

Sony Sony MDR-ZX310 - Black MDRZX310B.AE Sony MDR-ZX310 är lätta men sin vikt till trots huserar det två stora drivelement på 30 mm som ser till att all din favoritmusik låter bra. Hörlurarna har en god ljudbild som lämpar sig perfekt till såväl klassisk musik som modern musik. Dialog och filmljud är också behagligt, du får en imponerande klarhet när du lyssnar på till exempel radio eller podcast. Perfekt för alla lyssnare helt enkelt.Smart och bekväm designEftersom MDR-ZX310 håller en såpass låg vikt är dom riktigt bekväma att ha på sig, du glömmer nästan av att dom sitter på. Men det är inte bara passformen som blir fulländad tack vare den smarta designen. Du kan också enkelt vika ihop hörlurarna för att förvara dom säkert och tryggt i väska eller låda. Perfekt om du pendlar eller ska resa och du vill att hörluren ska ta så lite plats som möjligt när du inte använder dom.Hörlurarna har också vadderade kåpor som hjälper till att stänga ute oljud så att du kan njuta av din favoritmusik utan avbrott. Det läcker också ut mindre ljud så att du inte stör andra i din omgivning. On-ear 4,4 32 229 SEK 229 NewCondition InStock
  2. Hörlurar
  3. On-ear