Go Pro Grab Bag är ett tillbehörs-kit för alla GoPro actionkameror med reservdelar och fästen för att utöka monteringsmöjligheterna av din äventyrskamera. Paketet innehåller två självhäftande ytfästen, monteringsspännen, 3-vägsledad arm samt skruvar så du kan hitta nya spännande perspektiv och vinklar att fotografera och filma ur.

Medföljande tillbehör

• Konkavt självhäftande ytfäste
  • Platt självhäftande ytfäste
  • 2 monteringsspännen - hög och låg profil
  • Ledat 3-vägsfäste
  • Kort skruv
  • Lång skruv
  • Platt skruv

Hitta nya perspektiv

Endast fantasin sätter gränserna för vad du kan göra med en GoPro-kamera. Monteringsmöjligheterna på dig själv och din utrustning är oändliga för att du ska kunna fotografera och filma ur vinklar som tidigare inte var möjliga. Detta kit utökar möjligheterna ytterligare med självhäftande ytfästen som går att sätta fast på plana eller lätt rundade ytor såsom hjälmar, motorhuvar/karosser eller surfbrädor.

GoPro Grab bag tillbehör
GoPro GoPro Grab Bag AGBAG-002 Go Pro Grab Bag är ett tillbehörs-kit för alla GoPro actionkameror med reservdelar och fästen för att utöka monteringsmöjligheterna av din äventyrskamera. Paketet innehåller två självhäftande ytfästen, monteringsspännen, 3-vägsledad arm samt skruvar så du kan hitta nya spännande perspektiv och vinklar att fotografera och filma ur.   Medföljande tillbehör Konkavt självhäftande ytfästePlatt självhäftande ytfäste2 monteringsspännen - hög och låg profilLedat 3-vägsfästeKort skruvLång skruvPlatt skruv Hitta nya perspektiv Endast fantasin sätter gränserna för vad du kan göra med en GoPro-kamera. Monteringsmöjligheterna på dig själv och din utrustning är oändliga för att du ska kunna fotografera och filma ur vinklar som tidigare inte var möjliga. Detta kit utökar möjligheterna ytterligare med självhäftande ytfästen som går att sätta fast på plana eller lätt rundade ytor såsom hjälmar, motorhuvar/karosser eller surfbrädor. Tillbehör actionkamera 219 SEK 219 NewCondition InStock
  2. Kamera & Foto
  3. Actionkamera
  4. Tillbehör actionkamera