Andersson PEP 2.5 är en mångsidig variant av en klassisk bärbar CD-spelare som utrustats med ytterligare uppspelningsmöjligheter för flera format utöver den inbyggda FM-Radion. På grund av sin låga vikt är den lätt att bära med sig och när du vill ta med dig underhållningen. Vill du spela musiken på språng finns det stöd för enkelt utbytbara batterier utöver nätdrift. Med snygg design och dess välformade konstruktion får du ett väldigt brett ljud i rummet.

CD-spelare för flera format

Med möjlighet att utöver traditionella CD-skivor har denna enhet även stöd för MP3-format på skivorna. Att lägga in musik på skivor med detta format kan ge dig musik med upp till tio timmars speltid, jämfört med en CD-skiva som vanligtvis rymmer upp till 90 minuter.
Med ett inbyggt programmeringsläge kan du även välja ut upp till 99 låtar och vilken ordning de skall spelas upp i för du lätt ska ha tillgång till för stunden utvalda favoriter på dina olika masslagringsmedia.

USB-stöd och AUX-ingång

Om du inte vill bränna in musik på skivor kan du snabbt och lätt kopiera dina spår till ett USB-minne. Andersson PEP 2.5 stöder USB-minnen med kapacitet på 32 GB vilket ger dig möjlighet att lagra i snitt 7618 MP3 filer, baserat på en mp3-filstorlek på 4MB. Du kan nu enkelt lägga in nya låtar eller dina gamla favoriter med bara några enkla steg.
Med AUX-ingången kan du med separat kabel ansluta din android-telefon, iPhone, iPod eller dylikt för dig som vill strömma musik genom exempelvis Spotify, Soundcloud eller Apple Music och förstärka med kraftfullare ljud.

Equalizer för bättre ljudbalans

För större chans att ge dig bättre underhållning finns det en knapp som ger dig möjlighet att justera ljudbilden ur din stereo. Du väljer själv mellan fem olika förinställda lägen om du vill ha mer bas eller klarare diskant för att matchas med just din musik och dina öron.

Lyssna på musik utan att störa

PEP 2.5 har även 3.5mm hörlursutgång ifall det bara är du som vill lyssna på musik, radio eller en spännande ljudbok i just den situation du befinner dig i, vilket kan göra din nya stereo till en perfekt partner på nattduksbordet. Du har även möjlighet att ställa in en alarmfunktion för att exempelvis vakna upp i valfritt spelläge till din favoritmusik eller radiokanal.

Andersson Andersson PEP 2.5 Andersson PEP 2.5 är en mångsidig variant av en klassisk bärbar CD-spelare som utrustats med ytterligare uppspelningsmöjligheter för flera format utöver den inbyggda FM-Radion. På grund av sin låga vikt är den lätt att bära med sig och när du vill ta med dig underhållningen. Vill du spela musiken på språng finns det stöd för enkelt utbytbara batterier utöver nätdrift. Med snygg design och dess välformade konstruktion får du ett väldigt brett ljud i rummet. CD-spelare för flera format Med möjlighet att utöver traditionella CD-skivor har denna enhet även stöd för MP3-format på skivorna. Att lägga in musik på skivor med detta format kan ge dig musik med upp till tio timmars speltid, jämfört med en CD-skiva som vanligtvis rymmer upp till 90 minuter.Med ett inbyggt programmeringsläge kan du även välja ut upp till 99 låtar och vilken ordning de skall spelas upp i för du lätt ska ha tillgång till för stunden utvalda favoriter på dina olika masslagringsmedia. USB-stöd och AUX-ingångOm du inte vill bränna in musik på skivor kan du snabbt och lätt kopiera dina spår till ett USB-minne. Andersson PEP 2.5 stöder USB-minnen med kapacitet på 32 GB vilket ger dig möjlighet att lagra i snitt 7618 MP3 filer, baserat på en mp3-filstorlek på 4MB. Du kan nu enkelt lägga in nya låtar eller dina gamla favoriter med bara några enkla steg.Med AUX-ingången kan du med separat kabel ansluta din android-telefon, iPhone, iPod eller dylikt för dig som vill strömma musik genom exempelvis Spotify, Soundcloud eller Apple Music och förstärka med kraftfullare ljud. Equalizer för bättre ljudbalans För större chans att ge dig bättre underhållning finns det en knapp som ger dig möjlighet att justera ljudbilden ur din stereo. Du väljer själv mellan fem olika förinställda lägen om du vill ha mer bas eller klarare diskant för att matchas med just din musik och dina öron. Lyssna på musik utan att störaPEP 2.5 har även 3.5mm hörlursutgång ifall det bara är du som vill lyssna på musik, radio eller en spännande ljudbok i just den situation du befinner dig i, vilket kan göra din nya stereo till en perfekt partner på nattduksbordet. Du har även möjlighet att ställa in en alarmfunktion för att exempelvis vakna upp i valfritt spelläge till din favoritmusik eller radiokanal. Bärbar CD-spelare 3,2 5 499 SEK 499 NewCondition PreOrder
  2. Radio & Stereo
  3. Bärbar CD-spelare