• FM-radio
  • DAB (Digital Audio Broadcasting)
  • Fjärrkontroll
  • 3,5 mm ljudingång
  • Väggmonterbar

Väggmonterbart mikrosystem med DAB

Med X-SMC01DAB kan du spela musik via CD-R/-RW, USB eller AUX- ingången. Den är så stilren och kompakt att du kan placera den var du vill i ditt hem. CD-R/-RW och USB kan spela filer som är av MP3, WMA - format.

Behöver du ladda din iPrylar? Koppla den till USB-ingång och låt den laddas medan du spelar din favoritmusik. Eller njut av dina favoritkanaler med den inbyggda FM-tunern.

Upptäck än värld av musik

DAB (Digital Audio Broadcasting) är ett digitalt sändarnät för radio som tillåter dig att komma åt en mängd olika kanaler. Detta ljudsystem har en inbyggd DAB-tuner så att du kan upptäcka en värld av musik och underhållning direkt i ditt ljudsystem. Med tusentals nya radiostationer, alla i imponerande kvalitet, hittar du alltid något att lyssna på.

Du har också möjligheten att lyssna på din favoritstation via FM-radio. Du sparar enkelt din favorit så att du snabbt hittar tillbaka till radiokanalen nästa gång du ska lyssna.

MedX-SMC01DAB  får du en mängd andra praktiska funktioner, som automatisk avstängning, klocka/timer och insomningsfunktion. LCD displayen hjälper dig att se vilka inställningar du har gjort.

Pioneer Pioneer X-SMC01DAB X-SMC01DAB-K Väggmonterbart mikrosystem med DAB Med X-SMC01DAB kan du spela musik via CD-R/-RW, USB eller AUX- ingången. Den är så stilren och kompakt att du kan placera den var du vill i ditt hem. CD-R/-RW och USB kan spela filer som är av MP3, WMA - format.  Behöver du ladda din iPrylar? Koppla den till USB-ingång och låt den laddas medan du spelar din favoritmusik. Eller njut av dina favoritkanaler med den inbyggda FM-tunern.  Upptäck än värld av musik DAB (Digital Audio Broadcasting) är ett digitalt sändarnät för radio som tillåter dig att komma åt en mängd olika kanaler. Detta ljudsystem har en inbyggd DAB-tuner så att du kan upptäcka en värld av musik och underhållning direkt i ditt ljudsystem. Med tusentals nya radiostationer, alla i imponerande kvalitet, hittar du alltid något att lyssna på. Du har också möjligheten att lyssna på din favoritstation via FM-radio. Du sparar enkelt din favorit så att du snabbt hittar tillbaka till radiokanalen nästa gång du ska lyssna. MedX-SMC01DAB  får du en mängd andra praktiska funktioner, som automatisk avstängning, klocka/timer och insomningsfunktion. LCD displayen hjälper dig att se vilka inställningar du har gjort.   Kompaktstereo 4,3 3 2090 SEK 2090 NewCondition InStock
  2. Radio & Stereo
  3. Kompaktstereo