Bra ljud men ...

Köpte en ny högtalare den va bra ljud i men den gick ej att ladda gick tillbaka med den fick en ny men den va spräckt högtalare i så moste lämna tillbaka igen va iallafall bra ljud i den första

Prisvärdhet (3/5)
    Avbryt
  • sw77 2016-07-03

bra ljud

Ljudet är bra och det är väldigt riktat men det går att spela för hela grannskapet. Tyvärr så är Bluetooth mottagningen väldigt dålig räcker att sätta händerna bakom mobilen när man står jämnte den (ca 50 cm) så tappar den kontakten vissa mobiler kan man sitta 2-3 meter bort men då måste mobilen riktas mot högtalaren och inget får komma i mellan. Bra att man kan ladda mobilen med den.

Kvalitet (2/5)
    Prisvärdhet (4/5)
    Avbryt
  • Dieseldoris 2016-06-24

Besviken

Troligtvis kommer denna att hamna på tippen,
    Fruktansvärt dålig bluetoothkontakt, mer än 1 m ifrån,störningar hela tiden
    Ljudet är tunt och skränigt

Kvalitet (2/5)
    Användbarhet (2/5)
    Avbryt
  • Gucko 2016-06-14

Prisvärd

En mycket prisvärd produkt innehåller det man har användning för och bra kvalite.
    Har kollat på en likvärdig produkt och den kostade 2500kr
    Jag rekomenderar denna till dom som älskr ljud.

Kvalitet (5/5)
    Avbryt
  • Borjan52 2016-04-13

Rekommenderas

Mycket bra ljud och behändigt bärbart ´ Lång batteritid

Kvalitet (5/5)
    Avbryt

Avbryt
  • Hej! Har en liten fråga angående denna högtalare. Äger denna i svart och allt har funkat bra med den! Men har tappat bort laddaren till den, då jag och mitt lag använder högtalaren på matcher/cuper osv så hänger laddaren med över allt. Har frågat och letat men hittar inte den. Så jag undrar ifall man kan köpa en ny laddare till högtalaren? Vill ju kunna använda den och man ska väl inte behöva köpa en ny högtalare för att laddaren har kommit bort? Vad är det för laddare man ska köpa till högtalaren i sådana fall? Tack på förhand!

emiliiaa 2016-08-08
    Avbryt
  • Förstärkare

SmsMicke 2016-07-21
    Avbryt
  • Tänkte ta med min högtalare till festival och vill förlänga livslängden något

Gust1 2016-06-19
    Avbryt
  • fest 2016-05-15
    Avbryt
  • Hur länge ska den laddas? Jag laddade över natten och sen körde jag på den på en fest men det orkade inte mer en halv timme, batterien tog slut.

Sardar 2016-05-08
    Avbryt

Uteffekt (Max) 100 Watt
Uteffekt (RMS/Nominell) 50 Watt
Uteffekt per högtalare (RMS) Information saknas / Anges ej av tillverkaren
Integrerad subwoofer Ja
Uteffekt Subwoofer (RMS) Information saknas / Anges ej av tillverkaren
Stöd för NFC Nej
Övriga funktioner -
Anslutningar
Antal USB-portar 1 st
Typ av USB-anslutning USB 2.0
3,5 mm ljudingång Nej
Hörlursutgång 0 st
Trådlös nätverksanslutning (WiFi) Nej
AirPlay Nej
Spotify Connect Nej
Bluetooth Ja
Bluetooth-version 2.1
Bluetooth-stöd A2DP, AVRCP, EDR
Inbyggd powerbank Nej
Inbyggd mikrofon Nej
Övriga anslutningar Analog ljudingång (2xRCA), SD-kortläsare
Bredd 315,0 mm
Höjd 585,0 mm
Djup 350,0 mm
Vikt 17000 gram
Färg Grå, Silver, Vit
Inbyggt batteri Ja
Batteritid 24,00 timmar
Batterityp Information saknas / Anges ej av tillverkaren
Fjärrkontroll Nej
Vattentät Nej
Vattentålig Nej
Medföljande tillbehör Strömkabel, manual

Kraftfull portabel högtalare med Bluetooth!

Andersson PLS 2.1 är en kraftfull och robust Bluetooth-högtalare som lämpar sig utmärkt för dig som vill ha ett rejält ljud och kunna ta med det överallt. Med en batteritid på upp till 24 timmar kan du spela upp musik oavbrutet. Med handtag, stabila fötter samt hjul är högtalaren enkel att ta med sig. Den har Bluetooth för trådlös uppspelning av musik från Bluetooth-enheter, men den har även en analog ljudingång (2xRCA) för uppspelning från enheter som saknar Bluetooth.

Högtalaren har även en USB-ingång som kan användas för laddning av externa enheter, vilket innebär att du kan ladda mobilen och spela upp musik samtidigt. Du kan även spela upp musik via USB-ingången samt från minneskort via SD-kortsläsaren. Du kan enkelt justera bas och diskant samt att med en uteffekt på maximalt 100 Watt får du ett rejält tryck i ljudet!

Bluetooth

Philips Bluetooth Andersson PLS 2.1 har utrustats med Bluetooth, vilket gör det möjligt att spela upp musik trådlöst från Bluetooth-enheter, som Android-telefoner, iPhone, iPad, surfplattor och mycket mer. Spela enkelt upp din musik, utan sladdar, snabbt och enkelt. Dockan har dessutom utrustats med en USB-anslutning för laddning av en extern enhet, vilket innebär att du kan ladda batteriet samtidigt som du spelar upp musik via Bluetooth eller ljudingången (2xRCA), vilket innebär timmar av uppspelning.

OBS! Spelaren stödjer endast USB-minnen och SD-minneskort upp till 16 GB.

Andersson PLS 3.2 - Black
(7 st)
  • Imponerande, kraftfullt ljud
  • Spela upp musik via Bluetooth
  • Smidig anslutning med NFC

1 990:-

Andersson Andersson PLS 2.1 White Kraftfull portabel högtalare med Bluetooth!Andersson PLS 2.1 är en kraftfull och robust Bluetooth-högtalare som lämpar sig utmärkt för dig som vill ha ett rejält ljud och kunna ta med det överallt. Med en batteritid på upp till 24 timmar kan du spela upp musik oavbrutet. Med handtag, stabila fötter samt hjul är högtalaren enkel att ta med sig. Den har Bluetooth för trådlös uppspelning av musik från Bluetooth-enheter, men den har även en analog ljudingång (2xRCA) för uppspelning från enheter som saknar Bluetooth.Högtalaren har även en USB-ingång som kan användas för laddning av externa enheter, vilket innebär att du kan ladda mobilen och spela upp musik samtidigt. Du kan även spela upp musik via USB-ingången samt från minneskort via SD-kortsläsaren. Du kan enkelt justera bas och diskant samt att med en uteffekt på maximalt 100 Watt får du ett rejält tryck i ljudet!Bluetooth Andersson PLS 2.1 har utrustats med Bluetooth, vilket gör det möjligt att spela upp musik trådlöst från Bluetooth-enheter, som Android-telefoner, iPhone, iPad, surfplattor och mycket mer. Spela enkelt upp din musik, utan sladdar, snabbt och enkelt. Dockan har dessutom utrustats med en USB-anslutning för laddning av en extern enhet, vilket innebär att du kan ladda batteriet samtidigt som du spelar upp musik via Bluetooth eller ljudingången (2xRCA), vilket innebär timmar av uppspelning.OBS! Spelaren stödjer endast USB-minnen och SD-minneskort upp till 16 GB. Bluetooth-högtalare 4,1 35 990 new InStock
  2. Bluetooth-högtalare