• 20 timmars batteritid
  • Uppladdningsbart batteri
  • Slitstarka

(1 st)

• Viikke 2015-10-30

Riktigt Bra

Mycket bra ljud i hörlurarna, ingenting som gör mig missnöjd! Dessa måste vara dem skönaste hörlurarna jag någonsin har använt. Rekommenderar dessa till er som gillar hörlurar med bra bas. Mycket snygga och väldigt lång batteritid samt mycket bra brusreducerade!

Kvalitet (5/5)
    Avbryt

Avbryt

Det finns inga frågor ännu.

Hörlurstyp Slutna
Hörlursdesign Over-the-ear
Högtalarmembran Information saknas / Anges ej av tillverkaren
Kabellängd Information saknas / Anges ej av tillverkaren
Mikrofon Ja
Volymkontroll Ja
Fjärrkontroll Ja
3,5 mm ljudingång Ja
6,3 mm ljudanslutning Nej
Aktiv brusreducering Ja
Frekvensomfång från Information saknas / Anges ej av tillverkaren
Frekvensomfång till Information saknas / Anges ej av tillverkaren
Känslighet Information saknas / Anges ej av tillverkaren
Impedans Information saknas / Anges ej av tillverkaren
Batteri
Batteri hörlur Uppladdningsbart
Antal batterier Information saknas / Anges ej av tillverkaren
Batteritid 20,00 timmar
Standbytid Information saknas / Anges ej av tillverkaren
Laddningstid Information saknas / Anges ej av tillverkaren
Laddning via USB Ja
Vikt 260 gram
Medföljande tillbehör USB 2.0-laddningskabel, USB strömadapter, 3,5 mm audiokabel, RemoteTalk™-kabel, Bärfodral med hårt skal, Snabbstartsguide
Färg Vit

Med Beats Acoustic Engine™ blir din musikupplevelse levande, intim och äkta - precis så du vill uppleva dina favoritlåtar. Beats™ välkända DSP mjukvara, designad för att skapa en mer äkta känsla, ser verkligen till att även den mest kräsne lyssnaren blir nöjd.

Självklart har dessa hörlurar utvecklats i samarbete med den legendariske musikproducenten och artisten Dr. Dre och den välkände industridesignern Robert Brunner. Perfektion.

Fokusera på musiken

När man lyssnar på sin favoritmusik vill man inte bli störd. Med Adaptive Noise Canceling, aktiv brusreducering, slipper du alla oljud som stör din musikupplevelse. Aktiv brusreducering är perfekt om du till exempel pendlar mycket, sitter i öppna kontorslandskap eller kanske går omkring i en högljud lagerlokal hela dagarna.

När du lyssnar på musik hittar ANC automatiskt en balans mellan din musik och världen utanför och reducerar allt oljud som annars stör din musikupplevelse. Hörlurarna kan också användas med enbart den aktiva brusreduceringen. Du kan alltså enkelt ställa in hörlurarna att pausa musiken och öka graden av brusreducering, perfekt när du vill koppla av på bussen på väg hem utan musik efter lång dag.

Lyssna längre och utan avbrott

Batterier kan vara en ren besvikelse. Du har ingen koll på hur mycket kraft det finns kvar, hur många timmar, eller minuter, dina hörlurar klarar att spela upp musik. Du måste alltid ha med dig ett extra par så att du kan fortsätta använda hörlurarna om batteriet skulle ta slut.

Nya Beats™ Studio 2.0 är utrustade med ett uppladdningsbart batteri med otroliga 20 timmars uppspelningstid. För att undvika slöseri med batteri har dom också en auto on/off funktion som stänger av hörlurarna när du inte använder dom. Med den synliga batterimätaren vet du alltid hur mycket kraft du har kvar i hörlurarna. Du behöver heller inte använda dig av någon special kabel för att ladda, Studio 2.0 laddas via mikro-USB.

Lättare, starkare och bekvämare

Beats™ Studio 2.0 är lättare, mer slitstarka och bekvämare än sina föregångare. Med en otroligt genomtänkt design får du det bästa av två världar i samma hörlur - perfekt ljud och underbar komfort. Den nya designen har nya, diskreta kurvor, släta ytor och inga synliga skruvar. Detta resluterar i en 13% lättare hörlur, ett mycket slitstarkare yttre och ett huvudband som är otroligt bekvämt. Öronkåporna är nu mjukare än någonsin, dom skräddarsyr sig själva för att passa din huvudform, så att ingen musik läcker ut.

Bose QuietComfort 25 - Black
(8 st)
  • Klassledande aktiv brusreducering
  • Upp till 35 timmars batteritid
  • Härlig komfort och ljudkvalitet

2 490:-

Beats by Dr. Dre Beats by Dr. Dre Beats Studio™ 2.0 - White Upplev musik som den ska upplevas med Beats Studio 2.0!Med Beats Acoustic Engine™ blir din musikupplevelse levande, intim och äkta - precis så du vill uppleva dina favoritlåtar. Beats™ välkända DSP mjukvara, designad för att skapa en mer äkta känsla, ser verkligen till att även den mest kräsne lyssnaren blir nöjd.Självklart har dessa hörlurar utvecklats i samarbete med den legendariske musikproducenten och artisten Dr. Dre och den välkände industridesignern Robert Brunner. Perfektion.Fokusera på musikenNär man lyssnar på sin favoritmusik vill man inte bli störd. Med Adaptive Noise Canceling, aktiv brusreducering, slipper du alla oljud som stör din musikupplevelse. Aktiv brusreducering är perfekt om du till exempel pendlar mycket, sitter i öppna kontorslandskap eller kanske går omkring i en högljud lagerlokal hela dagarna. När du lyssnar på musik hittar ANC automatiskt en balans mellan din musik och världen utanför och reducerar allt oljud som annars stör din musikupplevelse. Hörlurarna kan också användas med enbart den aktiva brusreduceringen. Du kan alltså enkelt ställa in hörlurarna att pausa musiken och öka graden av brusreducering, perfekt när du vill koppla av på bussen på väg hem utan musik efter lång dag.Lyssna längre och utan avbrottBatterier kan vara en ren besvikelse. Du har ingen koll på hur mycket kraft det finns kvar, hur många timmar, eller minuter, dina hörlurar klarar att spela upp musik. Du måste alltid ha med dig ett extra par så att du kan fortsätta använda hörlurarna om batteriet skulle ta slut.Nya Beats™ Studio 2.0 är utrustade med ett uppladdningsbart batteri med otroliga 20 timmars uppspelningstid. För att undvika slöseri med batteri har dom också en auto on/off funktion som stänger av hörlurarna när du inte använder dom. Med den synliga batterimätaren vet du alltid hur mycket kraft du har kvar i hörlurarna. Du behöver heller inte använda dig av någon special kabel för att ladda, Studio 2.0 laddas via mikro-USB.Lättare, starkare och bekvämareBeats™ Studio 2.0 är lättare, mer slitstarka och bekvämare än sina föregångare. Med en otroligt genomtänkt design får du det bästa av två världar i samma hörlur - perfekt ljud och underbar komfort. Den nya designen har nya, diskreta kurvor, släta ytor och inga synliga skruvar. Detta resluterar i en 13% lättare hörlur, ett mycket slitstarkare yttre och ett huvudband som är otroligt bekvämt. Öronkåporna är nu mjukare än någonsin, dom skräddarsyr sig själva för att passa din huvudform, så att ingen musik läcker ut. Over-ear 5 1 2190 new InStock
  2. Hörlurar & Headset
  3. Over-ear