REMAX RM-303 - Black

Art.nr: 1005653
  • Inbyggd mikrofon och fjärrkontroll
  • Kabellängd: 1,1 meter
  • Tydligt ljud med exakt bas
  • Förvaringsväska och två par öronkuddar ingår

Med Remax RM-303 får du ett par diskreta och lätta In-Ear-hörlurar i klassisk design som levererar ett tydligt ljud vid samtal eller ditt val av underhållning. Hörlurarna har en förstärkt kabel på 1,1 meter med inbyggt mikrofon som gör att du kan ta emot samtal och styra musiken med bara ett knapptryck.

Använd hörlurarna och lyssna på din personliga spellista, en spännande ljudbok eller en bra podcast samtidigt som du snabbt och lätt hanterar dina inkommande samtal till mobiltelefonen. Hörlurarna ansluts till enhetens 3,5 mm-uttag och är fullt kompatibel med såväl iOS- som Android-enheter.

Slitstarka hörlurar med högkvalitativt ljud

Remax RM-303 har en förstärkt kabel vilket förhindrar glapp mellan sladd och hörlur vilket gör att de passar utmärkt för alla aktiviteter. In-Ear-hörlurarna levererar ett klart ljud med en exakt bas vid såväl musiklyssning som när du tar emot samtal.

Förvaringsväska och öronkuddar ingår

I förpackningen ingår en praktisk förvaringsväska för smidig förvaring av hörlurarna när de inte används samt två par öronkuddar i mjukt material som gör att hörlurarna sitter bekvämt i öronen.

Inbyggd fjärrkontroll och mikrofon

Remax RM-303 har inbyggd fjärrkontroll med mikrofon placerad på kabeln vilket gör att du smidigt kan acceptera inkommande samtal samt spela och stoppa musiken utan att behöva ta fram mobiltelefonen ur fickan.

Vad är Remax?

Remax specialiserar sig på unika tillbehör till mobiltelefoner och har hittills designat över 3800 olika produkter i mer än 700 kategorier och finns över hela världen. Remax kombinerar ungdomlighet, modemedvetenhet, passion och glädje med kreativitet, funktionalitet och kvalitet. Med detta koncept skapar Remax högkvalitativa, moderna och trendsättande produkter perfekta i såväl färg som form för att underlätta ditt digitala liv.

1005653 REMAX REMAX RM-303 - Black RM-303 Med Remax RM-303 får du ett par diskreta och lätta In-Ear-hörlurar i klassisk design som levererar ett tydligt ljud vid samtal eller ditt val av underhållning. Hörlurarna har en förstärkt kabel på 1,1 meter med inbyggt mikrofon som gör att du kan ta emot samtal och styra musiken med bara ett knapptryck. Använd hörlurarna och lyssna på din personliga spellista, en spännande ljudbok eller en bra podcast samtidigt som du snabbt och lätt hanterar dina inkommande samtal till mobiltelefonen. Hörlurarna ansluts till enhetens 3,5 mm-uttag och är fullt kompatibel med såväl iOS- som Android-enheter. Slitstarka hörlurar med högkvalitativt ljud Remax RM-303 har en förstärkt kabel vilket förhindrar glapp mellan sladd och hörlur vilket gör att de passar utmärkt för alla aktiviteter. In-Ear-hörlurarna levererar ett klart ljud med en exakt bas vid såväl musiklyssning som när du tar emot samtal. Förvaringsväska och öronkuddar ingår I förpackningen ingår en praktisk förvaringsväska för smidig förvaring av hörlurarna när de inte används samt två par öronkuddar i mjukt material som gör att hörlurarna sitter bekvämt i öronen. Inbyggd fjärrkontroll och mikrofon Remax RM-303 har inbyggd fjärrkontroll med mikrofon placerad på kabeln vilket gör att du smidigt kan acceptera inkommande samtal samt spela och stoppa musiken utan att behöva ta fram mobiltelefonen ur fickan. Vad är Remax? Remax specialiserar sig på unika tillbehör till mobiltelefoner och har hittills designat över 3800 olika produkter i mer än 700 kategorier och finns över hela världen. Remax kombinerar ungdomlighet, modemedvetenhet, passion och glädje med kreativitet, funktionalitet och kvalitet. Med detta koncept skapar Remax högkvalitativa, moderna och trendsättande produkter perfekta i såväl färg som form för att underlätta ditt digitala liv. Hörlurar och högtalare 3,5 2 29 SEK 29 NewCondition Discontinued
  1. Tillbehör
  2. Remax
  3. Hörlurar och högtalare